Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(21) Půjčeno:84x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
150 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3853-6 (brož.)
ISBN 978-80-247-7254-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7255-4 (online ; epub)
Pedagogika
Dotisk 2012
Obsahuje bibliografie a rejstřík
Anglické resumé
Popsáno podle tištěné verze
000239246
1. PŘEDMLUVA 7 // 2. DÍTĚ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ // V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 10 // 2.1 Úroveň komunikačních kompetencí dítěte při vstupu do základní školy 11 // 2.2 Diagnostika narušené komunikační schopnosti v základní škole. 16 // 2.3 Logopedická intervence u detí s narušenou komunikační schopností školního věku 21 // 2.4 Základní principy logopedické intervence a jejich respektování v rámci edukačního procesu dítěte s narušenou komunikační schopností 24 // 3. ŽÁK S DYSLALIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 30 // 3.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou dyslalie 33 // 4. ŽÁK S VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 39 // 4.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou vývojová dysfázie 41 // 5. ŽÁK S MUTISMEM V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 44 // 5.1 Zásady pro komunikaci s dětmi s diagnózou mutismus ve školním prostředí 45 // 6. ŽÁK S BALBUTIES V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 48 // 6.1 Zásady pro komunikaci s dětmi s diagnózou balbuties ve školním prostředí 54 // 7. DÍTĚ S TUMULTEM SERMONIS V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 59 // 7.1 Zásady pro komunikaci s dítětem s diagnózou tumultus sermonis ve školním prostředí 61 // 8. SPECIFIKA KOMUNIKACE S INTEGROVANÝMI DĚTMI SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM 63 // 8.1 Specifika komunikace s dětmi s mentální retardací v základní škole 67 // 8.1.1 Zásady pro komunikaci s dětmi/žáky s mentálním postižením v základní Škole 72 // 8.2 Specifika komunikace s dětmi s poruchami autistického spektra v základní škole 74 // 8.2.1 Zásady pro komunikaci s dětmi/žáky s poruchami autistického spektra 76 // 8.3 Specifika komunikace s dětmi s diagnózou dětská mozková obrna v základní škole 79 // 8.3.1 Zásady pro komunikaci s dětmi/žáky s vývojovou dysartrií 84 //
8.4 Specifika komunikace s dětmi se sluchovým postižením v základní škole 86 // 8.4.1 Možnosti komunikace osob se sluchovým postižením 88 // 8.4.2 Zásady pro komunikaci s dětmi/žáky se sluchovým postižením. 92 // 8.5 Specifika komunikace s dítětem se zrakovým postižením v základní škole 98 // 8.5.1 Zásady pro komunikaci s dětmi/žáky se zrakovým postižením 101 // 8.6 Využití prostředků augmentativní a alternativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami 103 // 8.6.1 Alternativní a augmentativní komunikace 104 // 8.6.2 Hlediska pro volbu systému AAK 104 // 8.6.3 Výhody a nevýhody užití systémů AAK v edukaci dětí/žáků s těžce // narušenou expresívni složkou řeči 105 // 8.6.4 Charakteristika systémů AAK využitelných v komunikaci s dětmi žáky se zdravotním postižením 106 // PŘÍLOHA 1: PŘEHLED ARTIKULAČNÍHO POSTAVENÍ MLUVIDEL PŘI TVORBĚ SOUHLÁSEK ČESKÉHO JAZYKA 119 // PŘÍLOHA 2: SEZNAM SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÝCH CENTER PRO ŽÁKY S VADAMI ŘEČI V ČR 136 // PŘÍLOHA 3: SEZNAM ZÁKLADNÍCH ŠKOL LOGOPEDICKÝCH V ČR 139 // SUMMARY 141 // LITERATURA 142 // REJSTŘÍK 147
(OCoLC)773171789
cnb002237599

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC