Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:49x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
144 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-3857-4 (brož.)
Pedagogika
Dotisk 2012
Obsahuje bibliografii na s. 129-138, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
000239249
1. NADÁNÍ Z POHLEDU TEORIE -- 1.1 Implicitní teorie nadání -- 1.2 Definice nadání -- 1.3 Stupně nadání -- 1.4 Klasifikace nadání -- 1.4.1 Sternbergova typologie -- 1.4.2 Gardnerova typologie -- 1.4.3 Typologie DeHaana a Havighursta -- 1.4.4 Předmětová klasifikace -- 1.4.5 Vertikální klasifikace -- 1.5 Vnitřní a vnější podmínky nadání -- 2. NADÁNÍ A POHLED Z NITRA LBI -- 2.1 Nadání a mozek -- 2.1.1 Vztah mezi vahou mozku a nadáním -- 2.1.2 Nadání a vývoj mozku -- 2.1.3 Nadání a hemisféry -- 2.1.4 Propojení hemisfér -- 2.1.5 Elektrická aktivita mozku -- 2.1.6 Denní snéní -- 2.1.7 Polospánek -- 2.1.8 Spánek -- 3. NADÁNÍ Z POHLEDU RODU -- 3.1.1 Mužský a ženský mozek -- 3.1.2 Různé strategie využívání mozku -- 3.1.3 Rychlost a práce v časovém stresu -- 3.1.4 Jazyk a řeč -- 3.1.5 Emocionalita -- 3.1.6 Rodové rozdíly a sluch -- 3.1.7 Pozice v sociální skupině -- 3.1.8 Rodové stereotypy -- 3.1.9 Škola z hlediska genderu -- 3.1.10 Zásady rodové pozitivní výuky -- NADÁNÍ Z POHLEDU VZDĚLAVATELE -- Mýty a předsudky o nadaných -- Bystré versus mimořádně nadané dítě -- Obecné charakteristiky nadání -- Jazykově nadané dítě -- 4.4.1 Jak podporovat jazykovou inteligenci a rozvíjet jazykové nadání? -- Matematicky nadané dítě -- 4.5.1 Jak podporovat matematicko-logickou inteligenci? -- Přírodovědně nadané dítě -- 4.6.1 Jak podporovat přírodovědnou inteligenci? -- NADÁNÍ Z POHLEDU SOUPUTNÍKA
-- Deklarace práv nadaného dítěte ve vzdělávání -- První kroky -- 5.2.1 Vztyčte mety -- 5.2.2 Myslete v souvislostech -- 5.2.3 Oceňujte rozmanitost -- 5.2.4 Důvěřujte druhým -- 5.2.5 Myslete pozitivně -- 5.2.6 Ujasněte si, co to znamená pro vás -- Obecné principy práce s mimořádně nadanými -- Jak utopit talent aneb Čeho se vyvarovat? -- Jak se pozná škola vhodná pro nadané?
(OCoLC)746837496
cnb002197105

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC