Úvod do společenské odpovědnosti firem (CSR) -- Tři sféry společenské odpovědnosti -- Definice CSR -- Rozdílné přístupy k CSR -- Přínosy CSR -- Argumenty pro CSR -- Dopad CSR na ekonomickou výkonnost firmy -- Rovné příležitosti jako součást CSR -- Outplacement jako součást CSR -- Fair Trade jako součást CSR -- Sociální/Cause Related Marketing jako efektivní nástroj CSR CSR součástí strategie podniku a integrace CSR do stávajících -- systémů řízení organizace -- CSR filtr -- Jednotlivé kroky zavedení CSR do strategie firmy -- Hodnocení a reportování CSR -- Principy reportování CSR -- Vybrané normy/standardy určené k hodnocení -- a reportování CSR -- Indexy společenské odpovědnosti -- Kritika CSR a predikce jejího budoucího vývoje -- Vliv globální ekonomické krize na společenskou -- odpovědnost firem -- Kritika CSR -- Současný stav a budoucnost CSR -- Výsledky výzkumu „Společenská odpovědnost firem nový -- faktor firemní konkurenceschopnosti" -- Podnikatelská etika a etika v podnikání -- Co si představit pod pojmem etické podnikání -- Nástroje podnikatelské etiky v rámci CSR -- Korupce -- Podpora etického podnikání v českém prostředí -- Nekalé praktiky nadnárodních organizací -- Význam nadnárodních organizací v globalizovaném světě -- UN Global Compact -- Kampaň Amnesty International Byznys a lidská práva -- Kampaň za lepší pracovní podmínky při výrobě hraček -- Víte,
s čím si hrajete? -- SOCIÁLNÍ ODPOVĚDNOST PODNIKŮ V PRAXI -- CSR v praxi případové studie -- Oxfam International Kampaň Ethiopia: Starbucks -- CSR ve společnosti Johnson & Johnson s. r. o -- CSR ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s -- Aplikace CSR ve společnosti Starbucks -- CSR ve společnosti IBM