Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2012
201 s. : il., formuláře ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3983-0 (brož.)
ISBN 978-80-247-7703-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7704-7 (online ; epub)
Expert
Obsahuje bibliografii na s. 190-199, bibliografické odkazy a rejstřík
000239336
1. Koncept CSR 13 // 1.1 Formování konceptu CSR 14 // 1.2 Definice CSR 14 // 1.3 Charakteristické znaky konceptu CSR 17 // 2. Oblasti společenské odpovědnosti 19 // 2.1 Tři pilíře CSR (triple-bottom-line) 20 // 2.2 Ekonomická oblast 21 // 2.3 Sociální oblast 22 // 2.4 Environmentální oblast 23 // 3. Stakeholdeři 27 // 3.1 Vymezení stakeholderů 28 // 3.2 Členění stakeholderů 28 // 4. Argumenty pro přijetí společenské odpovědnosti 31 // 4.1 Nové prostředí a CSR 32 // 4.2 Proč být společensky odpovědnou firmou 33 // 4.3 CSR a zákaznické chování 38 // 5. Argumenty proti CSR 39 // 5.1 Friedmanova kritika CSR 40 // 5.2 Reichova kritika CSR 41 // 5.3 Další pohledy na CSR 41 // 6. Související koncepce a pojmy 45 // 6.1 Trvale udržitelný rozvoj 46 // 6.2 Podnikatelská etika (Business Ethics) 48 // 6.3 Firemní občanství (Corporate Citizenship) 53 // 6.4 Firemní filantropie (Corporate Philanthropy) 547. Evropská unie a CSR 59 // 7.1 CSR Europe 60 // 7.2 Lisabonský summit 61 // 7.3 Zelená kniha 61 // 7.4 CSR Business Marathon 62 // 7.5 European Multistakeholder Forum 62 // 7.6 Evropská aliance pro CSR 63 // 7.7 Enterprise 2020 63 // 8. CSR v České republice 65 // 8.1 Kořeny CSR a filantropie 66 // 8.1.1 Josef Hlávka — významný český filantrop 67 // 8.1.2 Tomáš Baťa a firma Baťa 70 // 8.2 Organizace na poli CSR a firemní filantropie v ČR 74 // 8.2.1 Fórum dárců 74 // 8.2.2 Business Leaders Forum (BEF) 76 // 8.2.3 Další organizace a důležité odkazy к CSR 77 // 8.3 Významná ocenění pro společensky odpovědné organizace v Česku 79 // 8.3.1 Národní cena ČR za společenskou odpovědnost 80 // 8.3.2 Sociálně prospěšný podnikatel roku 81 // 8.3.3 Top Filantrop 83 // 8.3.4 Ethnic Friendly 86 // 8.3.5 Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 87 // 8.3.6 Cena VIA Bona 88 //
8.3.7 Sodexo Zaměstnavatel roku 89 // 8.3.8 Soutěž Firma roku: Rovné příležitosti 90 // 8.3.9 CSR Award 92 // 8.3.10 CZECH TOP 100 — žebříček 100 nejobdivovanějších firem // České republiky 93 // 8.3.11 Nejlepší zaměstnavatel České republiky // (Best Employers Česká Republika) 93 // 8.4 Další rozšiřování CSR v České republice 95 // 8.4.1 Usilování o přijetí CSR malými a středními podniky 95 // 8.4.2 Propagování konceptu společenské odpovědnosti firem 96 // 8.4.3 Přijetí jednotné strategie CSR 97 // 8.4.4 Uznání a ocenění CSR firem 98 // 8.4.5 Vzdělávání v oblasti CSR 99 // 8.4.6 Podpora výzkumu v oblasti CSR 101 // 8.4.7 Prohlubování dialogu mezi všemi zainteresovanými stranami 104 // 8.4.8 Spolupráce s ostatními vládami v oblasti CSR 104 // 8.4.9 Posilování transparentnosti, CSR reporting 105 // 9. Implementace CSR do firemní praxe 109 // 9.1 Závazek managementu k přijetí CSR 110 // 9.2 Identifikace klíčových stakeholdem 113 // 9.3 CSR strategie a její naplňování 116 // 9.4 Hodnocení CSR 119 // 9.5 Komunikace CSR 124 // 10. Případové studie: // Uplatňování CSR ve firemní praxi podnikatelských subjektů // v České republice 127 // 10.1 Společenská odpovědnost Československé obchodní banky, a.s 128 // 10.1.1 Program „ČSOB a ERA pro podporu regionů“ 137 // 10.2 Společenská odpovědnost energetické skupiny Czech Coal 138 // 10.2.1 Identifikace klíčových stakeholderů a zjišťování jejich očekávání 140 // 10.2.2 Stanovení cílů v jednotlivých oblastech udržitelného rozvoje 141 // 10.2.3 Naplňování cílů udržitelného rozvoje 142 // 10.2.4 Program Monitoring faktorů udržitelného rozvoje 147 // 10.2.5 Publikace a komunikace výsledků 149 // 10.3 Společenská odpovědnost AGC Flat Glass Czech 153 //
10.3.1 Projekt „V Teplicích je budoucnost“ 157 // 10.4 Společenská odpovědnost společnosti Severočeské doly, a.s 160 // 10.4.1 Informační centrum Severočeských dolů 165 // Shrnutí 168 // Summary 169 // Příloha: Vlastní výzkum v oblasti CSR v České republice // 1.1 Výzkumný problém, cíle výzkumu 170 // 1.2 Použité metody 171 // 1.2.1 Kvalitativní výzkum 172 // 1.2.2 Kvantitativní výzkum 173 // 1.3 Hlavní závěry a výsledky výzkumu 174 // 1.4 Výsledky v grafech 176 // Literatura 190 // Elektronické zdroje 195 // Rejstřík 200
(OCoLC)780139196
cnb002270309

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC