Kniha přináší téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace..
agenda setting // alignment // amerikanizace politických kampaní // benchmark polls // brand/branding // brushfire polls // bumerangový účinek . // dealignment // direct marketing (přímý marketing) // dvojnásobně poškozující účinek / efekt dvojí škody // elektronizace volební kampane // estctizace // focus group // follow-up polls // framing (rámcování, rámování události, nosné rámcování) .. guerillový marketing // GOTV // grassroots // horká fáze kampaně // image maker // internacionalizace politické komunikace // internal marketing // kampaň // kampaň minimální. kampaň mobilizační kampaň moderní kampaň negativní // kampaň ofenzivní // kampaň orientovaná marketingově // kampaň orientovaná na voliče // kampaň orientovaná stranicky // kampaň permanentní (kontinuální) // kampaň postmoderní // kampaň pozitivní (obhajovací) // kampaň premoderní // kampaň profesionální // kampaň skrytě útočná // kampaň srovnávací (kontrastní, protikladná) // kampaň útočná // komplexní politický marketing (KPM) // koncept volebního trhu // kontrakampaň // lídr // marketingový proces // opinion makers // packaging // personalizace // politický management // politické poradenství a konzultanství // politický marketing // positioning // postavení stran na trhu // PR v politickém marketingu // priming // principy politického marketingu - 4P // prodejně orientovaná strana (POP) // propaganda // public affairs // realignment // rebranding // relationship marketing // segmentace volebního trhu // soupeř // specialista // spin doctor / spin doctoring // stoupenec // strategie politických stran/politické strategie // syndrom oběti (victim syndrome) // teorie kognitivních účinků // teorie racionálního výběru (teorie racionální volby, rational choice theory, rational action theory) //
teorie veřejného mínění // teorie volebního chování // tón kampaně // tržně orientovaná strana (TOP) // tvorba kampaně (princip „5M“; informační lobbing) // vagónový efekt (bandwagon effect) // videopolitika // virální marketing // vojenské strategie v politice // volební apel // volební načasování // volební strategie // vyděděncův efekt (underdog effect) // výrobkově orientovaná strana (VOP) // výzkum veřejného mínění // zacílení (targeting) // Obrazová příloha 87 // Literatura 99