Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.9) Půjčeno:62x 
BK
Vyd. 1.
V Praze : Karolinum, 2012
188 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-246-2087-9 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. [135]-141, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze
000239716
Předmluva 7 // Úvod 9 // 1. Profesní rozvoj učitelů v kontextu legislativy a vzdělávací politiky 14 // 2. Teoretické předpoklady pro interpretace výzkumných zjišténí 20 // 2.1 Edukace založená na důkazech 20 // 2.2 Scénáře budoucnosti školy a profesní role učitele 27 // 2.3 Konceptualizacc efektivity učitele a efektivity výuky 29 // 2.4 Shulmanův komplexní model profesního rozvoje učitelů 41 // 3. Aktuální výzkumy profesního rozvoje učitelů 45 // 3.1 Systematický přehled článků v zahraničních odborných časopisech 45 // 3.2 Účinky profesního rozvoje učitelů na výsledky žáků 49 // 3.3 Vliv profesního rozvoje na znalosti, dovednosti a postoje učitele 56 // 3.4 Profesní rozvoj českých učitelů v národních // a mezinárodních výzkumech 63 // 4. Kvalitativní analýza vzdělávacích potřeb učitelů 77 // 4.1 Individualizace a přechod ke kompetenčnímu modelu // vzdělávání v české škole 78 // 4.2 Analýza názorů aktérů Školního vzdělávání na vnímané potřeby // podpory a dalšího vzdělávání 89 // 4.3 Shrnutí návrhů pedagogických pracovníků ke zkvalitnění // profesního růstu 109 // 5. Příklady efektivní podpory učitelů v zahraničních vzdělávacích systémech 111 // 5.1 Vlámská komunita v Belgii 111 // 5.2 Nizozemsko 117 // 5.3 Anglie 124 // 6. Závěry a doporučení 130 // Použitá literatura 135 // Seznam tabulek a obrázků 142 // Summary- 143 // Přílohy 145 // Rejstřík 185
(OCoLC)817047514
cnb002375251

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC