Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.07.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
1st pub.
London : Paul Chapman Publishing, 1998
ix, 196 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 1-85396-389-5 (brož.) ISBN !978-1-85396-389-6 (chyb.)
Obsahuje bibliografii na s. [185]-190 a rejstřík
000239803
Introduction vii // Acknowledgements x // Part I Concepts and contexts 1 // 1 Job satisfaction 3 // 2 Morale 21 // 3 Motivation 32 // 4 The research design 46 // Part II Teachers’ working lives 57 // 5 A Tow morale’ school? Rockville County Primary 59 // 6 Voices crying in the wilderness? Dissatisfaction and // unfulfilment amongst ’extended’ professionals 74 // 7 Keeping on your toes: job fulfilment and high morale // through challenge 90 // 8 Keeping the job in perspective 103 // 9 The leadership factor 118 // 10 What makes teachers tick? What makes teachers cross? // Completing the picture 137 // Part III Policy implications 155 // 11 Getting the best out of teachers: implications for // school-level management 157 // 12 The wider picture: addressing key policy issues 172 // References 185 // Index 191

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC