Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.7) Půjčeno:14x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2012
219 s. : il., mapy ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4430-8 (brož.)
ISBN 978-80-247-7546-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7549-4 (online ; epub)
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Publikace seznamuje studenty VŠ, VOŠ a pracovníky v oblasti turismu s problematikou geografie turismu v mimoevropských teritoriích. Výhody knihy spočívají v tom, že autorka svět dělí podle metodiky UNWTO a nabízí komplexní přehled regionů z hlediska geografie turismu a podrobnější charakteristiku vybraných zemí daných regionů. V knize se nejprve seznámíte s nejdynamičtěji rostoucím regionem turismu, kterým je Asie a Pacifik, dále poznáte předpoklady turismu v regionu Amerika a na konec se budete věnovat regionu Středního východu a jeho potenciálu z hlediska turismu. Region Afrika má ze všech uvedených regionů největší možnosti lokalizačních podmínek turismu, ale vzhledem ke špatné úrovni selektivních a realizačních předpokladů nelze předpokládat výraznější nárůst návštěvnosti. U každého regionu najdete kromě celkového zhodnocení předpokladů cestovního ruchu (selektivní, lokalizační, realizační) informace o všech zemích, které jsou jeho součástí..
Anglické resumé
000239979
O autorce ...8 // Úvod ...9 // 1. Geografie turismu a rozložení mezinárodního turismu ... 11 // 1.1 Geografie turismu ... 11 // 1.2 Regionální rozložení mezinárodního turismu dle UNWTO ...20 // 1.3 Shrnutí a úkoly ...21 // 2. Region Asie a Pacifik z hlediska geografie turismu ...23 // 2.1 Selektivní předpoklady turismu ... 23 // 2.1.1 Objektivní předpoklady turismu ...23 // 2.1.2 Subjektivní předpoklady turismu ...25 // 2.2 Lokalizační předpoklady turismu ...25 // 2.2.1 Přírodní předpoklady turismu ...25 // 2.2.2 Společenské předpoklady turismu ...27 // 2.3 Realizační předpoklady turismu ...28 // 2.4 Jednotlivé subregiony Asie a Pacifiku ...28 // 2.4.1 Severovýchodní Asie ...28 // 2.4.2 Jihovýchodní Asie ...29 // 2.4.3 Jižní Asie ...32 // 2.4.4 Oceánie ...33 // 2.5 Země regionu z hlediska geografie turismu ...35 // 2.5.1 Čína ...35 // 2.5.2 Hongkong ...40 // 2.5.3 Macao ...41 // 2.5.4 Malajsie ...43 // 2.5.5 Thajsko ...47 // 2.5.6 Sinpapur ...50 // 2.5.7 Indie ...52 // 2.5.8 Pákistán ...56 // 2.5.9 Austrálie ...58 // 2.5.10 Nový Zéland ...62 // 2.5.11 Ostatní země Asie a Pacifiku ...64 // 2.6 Shrnutí a úkoly // 67 // 6 / Geografie turismu-mimoevropská teritoria // Region Amerika z hlediska geografie turismu ...70 // 3.1 Selektivní předpoklady turismu ...70 // 3.1.1 Objektivní předpoklady turismu ...70 // 3.1.2 Subjektivní předpoklady turismu ...72 // 3.2 Lokalizační předpoklady turismu ...73 // 3.2.1 Přírodní předpoklady turismu ...73 // 3.2.2 Společenské předpoklady turismu ...75 // 3.3 Realizační předpoklady turismu ...75 // 3.4 Jednotlivé subregiony Ameriky ...76 // 3.4.1 Severní Amerika ...76 // 3.4.2 Střední Amerika ...77 // 3.4.3 Karibik ...78 // 3.4.4 Jižní Amerika ...79 // 3.5 Země regionu z hlediska geografie turismu ...82 // 3.5.1 USA ...82 // 3.5.2 Mexiko ...86 // 3.5.3 Kanada ...89 // 3.5.4 Kostarika ...93 //
3.5.5 Panama ...95 // 3.5.6 Dominikánská republika ...97 // 3.5.7 Portoriko ... 100 // 3.5.8 Kuba ... 101 // 3.5.9 Jamajka ... 105 // 3.5.10 Bahamy ... 107 // 3.5.11 Argentina ... 109 // 3.5.12 Brazílie ... 111 // 3.5.13 Ostatní státy Ameriky ... 115 // 3.6 Shrnutí a úkoly ... 117 // 4. Region Střední východ z hlediska geografie turismu ...120 // 4.1 Selektivní předpoklady turismu ...120 // 4.1.1 Objektivní předpoklady turismu ...120 // 4.1.2 Subjektivní předpoklady turismu ... 125 // 4.2 Lokalizační předpoklady turismu ... 126 // 4.2.1 Přírodní předpoklady turismu ... 126 // 4.2.2 Společenské předpoklady turismu ... 126 // 4.3 Realizační předpoklady turismu ... 127 // 4.4 Země regionu z hlediska geografie turismu ... 128 // 4.4.1 Bahrajn ... 128 // 4.4.2 Egypt ... 131 // 4.4.3 Irák ... 135 // 4.4.4 Jemen ... 138 // 4.4.5 Jordánsko ... 142 // 4.4.6 Libanon ... 146 // Obsah / 7 // 4.4.7 Saudská Arábie ...150 // 4.4.8 Spojené arabské emiráty ... 153 // 4.4.9 Sýrie ... 156 // 4.4.10 Ostatní státy Středního východu ... 159 // 4.5 Shrnutí a úkoly ... 160 // 5. Region Afrika z hlediska geografie turismu ...163 // 5.1 Selektivní předpoklady turismu ... 163 // 5.1.1 Objektivní předpoklady turismu ... 163 // 5.1.2 Subjektivní předpoklady turismu ... 167 // 5.2 Lokalizační předpoklady turismu ... 167 // 5.2.1 Přírodní předpoklady turismu ... 167 // 5.2.2 Společenské předpoklady turismu ...169 // 5.3 Realizační předpoklady turismu ... 169 // 5.4 Jednotlivé subregiony Afriky ...170 // 5.4.1 Severní Afrika ...170 // 5.4.2 Subsaharská Afrika ... 171 // 5.5 Země regionu z hlediska geografie turismu ...175 // 5.5.1 Maroko ... 176 // 5.5.2 Tunisko ... 179 // 5.5.3 Nigérie ... 182 // 5.5.4 Ghana ... 184 // 5.5.5 Kamerun ... 187 // 5.5.6 Angola ... 189 // 5.5.7 Zimbabwe ... 191 // 5.5.8 Mosambik ... 194 // 5.5.9 Keňa ... 196 //
5.5.10 Jihoafrická republika ... 199 // 5.5.11 Botswana ...202 // 5.5.12 Ostatní státy regionu Afrika ...205 // 5.6 Shrnutí a úkoly ...207 // Závěr ...210 // Shrnutf/Summary ...211 // Přílohy 213
(OCoLC)823820940
cnb002409739

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC