Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.7) Půjčeno:14x 
BK
EB
2. aktualizované a rozšířené vydání
Praha : Grada, 2012
313 stran : ilustrace ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4209-0 (brožováno)
ISBN 978-80-247-8146-4 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8147-1 (online ; epub)
Obsahuje bibliografii na s. 297-306, bibliografické odkazy a rejstřík
Druhé vydání publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Css". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu..
Anglické resumé
000239981
O autorce 9 // Úvod 11 // Poznámky 12 // První část // Volný čas, cestovní ruch, pohostinství a marketingové principy 13 // 1 Volný čas, cestovní ruch a pohostinství 15 // 1.1 Volný čas - předpoklad rozvoje cestovního ruchu 16 // 1.2 Vymezení pojmu a význam cestovního ruchu 18 // 1.3 Cestovní kanceláře a cestovní agentury 24 // 1.4 Péče o hosty - hospitality 26 // 1.5 Doprava 30 // 1.6 Turistická informační centra 33 // 1.7 Průvodcovské služby 34 // 1.8 Další služby úzce související s cestovním ruchem 35 // 1.9 Destinace cestovního ruchu 37 // 1.10 Střediska cestovního ruchu 39 // Shrnutí kapitoly 40 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 40 // Poznámky 41 // 2 Marketing a marketingová koncepce 43 // 2.1 Tržní hospodářství a marketing 44 // 2.2 Marketingová koncepce aneb Marketingový směnný proces 45 // 2.3 Stručný přehled vývoje podnikatelských koncepcí 59 // Shrnutí kapitoly 64 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 65 // Poznámky 65 // 3 Marketing v oblasti služeb, v neziskových organizacích a teritoriální // marketing 69 // 3.1 Služby a jejich hodnocení 70 // 3.2 Marketing neziskových organizací 77 // 3.3 Teritoriální marketing 79 // Shrnutí kapitoly 80 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 80 // Poznámky 81 // 4 Marketingové řízení 83 // 4.1 Strategické řízení z marketingového pohledu 84 // 4.2 Marketingové řízení 93 // 4.3 Realizace marketingového plánu 108 // 4.4 Marketingová kontrola a zpětná vazba 110 // Shrnutí kapitoly // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 114 // Poznámky // 5 Marketingové prostředí 117 // 5.1 Analýza prostředí 118 // 5.2 Makroprostředí 120 // 5.3 Mikroprostředí 129 // 5.4 Vnitřní prostředí firmy 133 // Shrnutí kapitoly //
Otázky určené k upevnění a prověření znalostí 134 // Poznámky I34 // 6 Marketingový informační systém 137 // 6.1 Cíle a funkce MIS, tvorba informací I39 // 6.2 Marketingové databáze 148 // 6.3 Informační technologie v řízení podniku 149 // 6.4 Prostorové informační systémy v cestovním ruchu 150 // Shrnutí kapitoly 150 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 151 // Poznámky 151 // 7 Výběr cílových trhů 153 // 7.1 Trh 154 // 7.2 Cílový (cílený) marketing 156 // Shrnutí kapitoly 164 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 165 // Poznámky 165 // 8 Nákupní proces I67 // 8.1 Porozumění rozhodovacímu procesu spotřebitelů 168 // 8.2 Faktory ovlivňující spotřební chování 170 // 8.3 Typy nákupního chování spotřebitele 175 // 8.4 Nákupní proces spotřebitele 175 // 8.5 Porozumění nákupnímu chování společností (B2B trhům) 178 // Shrnutí kapitoly 180 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 181 // Poznámky I81 // Druhá část // Marketingové nástroje 183 // 9 Marketingový mix 185 // 9.1 Definice a podstata pojmu marketingový mix 186 // Shrnutí 188 // Otázky a úkoly určené k upevnení a prověření znalostí 188 // Poznámky 189 // 10 Produkt 191 // 10.1 Definice produktu 192 // 10.2 Klasifikace produktu 193 // 10.3 Produkt a jeho jednotlivé vrstvy 194 // Případová studie: Jednotná prezentace země v zahraničí - logo České republiky 203 // 10.4 Proces vývoje nového produktu 206 // 10.5 Životní cyklus produktu 210 // Shrnutí kapitoly 213 // Otázky a úkoly určené k upevnení a prověření znalostí 214 // Poznámky 214 // 11 Distribuce a místo 217 // 11.1 Hodnotový řetězec 218 // 11.2 Podstata a cíle distribuce 218 // 11.3 Prodejní místo 226 // Shrnutí kapitoly 227 //
Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 228 // Poznámky 228 // 12 Cena 229 // 12.1 Podstata a funkce ceny 230 // 12.2 Proces plánování cen 231 // 12.3 Přizpůsobování cen 236 // 12.4 Ceny služeb 239 // 12.5 Ceny v cestovním ruchu 240 // Shrnutí kapitoly 243 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 243 // Poznámky 244 // 13 Marketingová komunikace 245 // 13.1 Podstata a cíle marketingové komunikace 246 // 13.2 Reklama 253 // 13.3 Podpora prodeje 254 // 13.4 Vztahy s veřejností - public relations (PR) 259 // Případová studie: Změna image je obtížná 260 // 13.5 Osobní prodej 265 // 13.6 Přímý a databázový marketing 266 // 13.7 Komunikace v prodejním místě nebo v místě nákupu 268 // 13.8 Nové formy komunikace - nekonvenční přístupy 269 // Shrnutí kapitoly 274 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 274 // Poznámky 275 // 14 Rozšířený marketingový mix 279 // 14.1 Marketingový mix v oblasti služeb 280 // 14.2 Lidé 280 // 14.3 Balíčky služeb 283 // 14.4 Tvorba programů 284 // 14.5 Partnerství a spolupráce 286 // Případová studie: Lidé a spolupráce v cestovním ruchu 288 // 14.6 Procesy 290 // Shrnutí kapitoly 291 // Otázky a úkoly určené k upevnění a prověření znalostí 291 // Poznámky 292 // Shrnutí 293 // Summary 294 // Seznam obrázků a tabulek 295 // Seznam literatury 297 // Rejstřík 307
cnb002388696

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC