Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11.1) Půjčeno:89x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Triton, 2012
127 s. : il. ; 20 cm

objednat
ISBN 978-80-7387-590-9 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 124-125 a rejstřík
Anglické a české resumé
000240073
Úvod 9 // 1 Návštěva, anebo klient? 11 // 2 Základní sociální interakce 13 // 2.1 Pozice Oběť 17 // 2.2 Schéma vzniku agrese - aktivní obrany 19 // 2.3 Stud a vina 20 // 3 Práce s prostorem 24 // 4 Zahájení poradenského dialogu - technické podmínky 27 // 4.1 Poradenský dialog - klientovo uvádění do tématu 29 // 4.2 Vedení poradenského dialogu - aktivní naslouchání 30 // 4.3 Kontrakt 34 // 5 Konkretizace 36 // 6 Síla a významy stereotypů klienta 39 // 7 Trénování vůle 42 // 8 Fáze změny 44 // 9 Závislost a samostatnost klienta 50 // 10 Sociální opory 53 // 11 Kompetenční cíle poradenského dialogu, poradenského vedení 55 // 12 Životní prostor klienta 58 // 12.1 Oblast partnersko-rodinných vazeb a vztahů 59 // 12.2 Oblast pracovního pásma 60 // 12.3 Oblast volnočasových aktivit 61 // 13 Klientovy vzory - vzory pro klienta 63 // 14 Poradenské vedení za pomoci příběhu 65 // 15 Techniky pro konkretizaci 67 // 16 Poradenská skupina a základy pro její úspěšné vedení 75 // 16.1 Co je poradenská skupina 75 // 17 Stanovení pravidel - základ pro úspěch poradenské skupiny 78 // 18 Práce s prostorem // 18.1 Osobní cíle účastníků 88 // 19 Zákonitosti průběhu vývoje poradenské skupiny 90 // 20 Šedá zóna // 21 Volba technik a jejich zpracování ve formátu poradenské skupiny 101 // 22 Práce se sny // 23 Práce v exteriérech a jejich zpracování // 23.1 Rizika využití technik v exteriéru // 24 Práce s emocemi v poradenské skupině // 25 Zásadní skupinové role // 26 Zápis o skupinovém sezení 120 // Závér // Souhrn 122 // Summary // Doporučená literatura // Rejstřík 126

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC