Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(15) Půjčeno:15x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2009
133 s. : il., formuláře ; 24 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-2313-6 (brož.)
Manažer. Management
000240233
1. Dovednost vedení pohovorů -- 1.1 Cíle pohovorů -- 1.2 Komunikační dovednosti -- Naslouchání -- Kladení otázek -- Prezentování a přesvědčování -- Neverbální komunikace -- Asertivní komunikace -- 1.3 Styl řízení a vedení pohovoru -- 1.4 Posuzování a standardizace, systém kompetencí -- 2. Výběrové pohovory -- 2.1 Příprava pohovoru -- Příprava otázek -- Počet tazatelů -- Příprava scénáře pohovoru -- Eliminace rušivých vlivů -- 2.2 Vedení pohovoru -- Atmosféra a taktika při pohovoru -- Struktura pohovoru -- Volba vhodných otázek -- Pohovor je dialog -- Zapisování poznámek -- Otevřené jednání o platu -- 2.3 Co všechno můžeme zjistit během výběrového pohovoru -- Zakázané otázky -- Jak zjistíme orientaci na zákazníka nebo na občana? -- Jak zjistíme osobní nasazení a motivaci? -- Jak zjistíme styl řízení a přístup k motivování lidí? -- Jak zjistíme úroveň flexibility a kreativity? -- Jak zjistíme spolehlivost a důvěryhodnost? -- 2.4 Co můžeme pozorovat v průběhu pohovoru -- Vstup do místnosti -- Chůze a postoj těla -- Etiketa -- Obličejová mimika -- Způsob sezení a gestikulace -- 2.5 Metody, jimiž lze podpořit výběrový pohovor -- 2.6 Rozhodování o nejvhodnějším uchazeči -- 2.7 Případová studie PHARMEI -- 3. Hodnotící pohovory -- 3.1 Typy hodnocení -- 3.2 Co se hodnotí v průběhu pohovoru -- 3.3 Systém a řízení hodnotícího pohovoru v organizacích -- 3.4 Průběh
hodnotícího pohovoru -- 3.5 Zásady vedení hodnotícího pohovoru -- 3.6 Úkoly vyplývající z hodnotícího pohovoru -- 3.7 Jak vést hodnotící pohovor s různými typy lidí -- Nepostradatelný -- Přátelský -- Arogantní -- Plachý -- Vyrovnaný -- 4. Nepříjemné pohovory -- 4.1 Uvolňování pracovníků pro nadbytečnost -- 4.2 Nepřítomnost v práci -- 4.3 Snížený výkon -- 4.4 Nedodržování pracovní nebo technologické kázně -- 4.5 Narušování vztahů mezi lidmi -- Rozbory a komentáře -- Rozbor pohovoru V1 -- Rozbor pohovoru V2 -- Komentář k pohovoru Hl -- Komentář k pohovoru H2 -- Komentář k pohovoru H3 -- Komentář k pohovoru H4 -- Komentář k pohovoru H5 -- Komentář k pohovoru N1 -- Komentář k pohovoru N2 -- Komentář k pohovoru N3 -- Komentář k pohovoru N4 -- Komentář k pohovorům N5, N6 a N7
(OCoLC)320216734
cnb001849784

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC