Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
2., rozš. vyd.
Praha : Management Press, 2009
324 s. : il. ; 25 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-7261-197-3 (váz.)
Obsahuje bibliografii na s. 302-314, bibliografické odkazy a rejstříky
000240528
ČÁST I Základy managementu a vztah k podnikání -- 1. Vymezení základních pojmů managementu a podnikání -- 2. „Školy" manažerského myšlení a jednání -- 3. Prostředí manažerské práce (změny, rizika a neurčitost) -- 4. Sociální zodpovědnost, etika a kultura manažerské práce -- 5. Informační a znalostní podpora manažerské práce -- ČÁST II Struktura a typický obsah manažerské práce -- 6. Koncepty manažerských funkcí -- 6.1 Plánování -- 6.2 Organizování -- 6.3 Výběr a rozmístění spolupracovníků -- 6.4 Vedení lidí -- 6.5 Kontrola -- 6.6 Analýza -- 6.7 Rozhodování -- 6.8 Implementace -- 7. Koncepty manažerských rolí -- 8. Koncepty kritických faktorů úspěchu -- ČÁST III Současný management a jeho inovační rozvoj -- 9. Systémové pojetí manažerské práce -- 9.1 Podnikatelská strategie a její rozklad (dekompozice) -- 9.2 Organizační struktura -- 9.3 Podnikové procesy a reengineering -- 9.4 IS/ICT -- 9.5 Spolupracovníci -- 9.6 Tvůrčí vedení spolupracovníků („leadership") -- 10. Organizační kultura -- 11. Znalostní zázemí organizace -- 12. Kvalita, inovace a faktor času -- 13. Partnerské vztahy organizací v síťové ekonomice -- 14. Synergie v moderním managementu -- Závěr
(OCoLC)465278761
cnb001993168

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC