Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(16) Půjčeno:48x 
BK
Příručka
1. vyd.
Brno : Edika, 2013
191 s. : il. ; 25 cm

ISBN 978-80-266-0158-6 (brož.)
Rádce pro rodiče a učitele
němčina
Přeloženo z němčiny
Obsahuje bibliografii na s. 187-191 a bibliografické odkazy
000242300
Obsah // Úvodní slovo odborné korektorky 8 // Předmluva 9 // Úvodní slovo autora 11 // Zásadní myšlenky // Myšlenky 16 // Tragédie za ADHD 16 // Být koučem 17 // Myslete i na sebe! 19 // Moc myšlenek 24 // Význam našich očekávání 26 // Najít si spojence 27 // Doma // Každodenní záležitosti 31 // 1 Nejprve utřídit problémy 32 // 2 Postupovat podle plánu 36 // 3 Ranní vstávání 37 // 4 Odchod do školy 38 // 5 Jídlo a pití 39 // 6 Hádky mezi sourozenci 41 // 7 Televize a počítač 42 // 8 Herní konzole a mobily 43 // 9 Pomáhání a povinnosti v domácnosti 44 // 10 Jít večer spát 46 // 11 Zabránění konfliktu díky předvídavosti 47 // 12 Dohody s dítětem 48 // 13 Strategie připomínání 50 // 14 Systém odměňování 51 // 15 Negativní konsekvence 53 // 16 Oddechový čas - time-out 54 // 17 Rodinná porada 55 // 18 Společné cestování 56 // 19 Společenské hry a návštěvy 57 // Domácí úkoly 58 // 20 Časový rozvrh 58 // 21 Domácí pracovní místo 60 // 22 Rozvrh hodin a plánovací kalendář 61 // 23 Úkolníček 62 // 24 Domácí příprava 63 // Psaní 64 // 25 Rukopis 64 // 26 Poloha při psaní 66 // 27 Psací potřeby 67 // 28 Motivace ? psaní 68 // 29 Pravopis 69 // 30 Diktáty bez psaní 71 // 31 Se-stav-ování slov 73 // 32 Pravidla a oslí můstky 75 // 33 Korektury textu 76 // 34 Texty v domácnosti 77 // 35 Psaní ve škole 78 // 36 Osnovy textu a vzory 79 // 37 Gramatika 81 // Čtení 82
// 38 Předpoklady pro čtení • 82 // 39 Pomůcky na čtení 84 // 40 Vhodné texty 85 // 41 Efektivní procvičování 87 // 42 Rozumět přečtenému textu 89 // Počítání 90 // 43 Číselný smysl a porucha počítání 90 // 44 Vizualizace a pomůcky 93 // 45 Číselná osa 94 // 46 Volba papíru 96 // 47 Zautomatizování jednotlivých kroků výpočtu 97 // 48 Zjednodušit počítání z hlavy 99 // 49 Vzorové příklady a vzorce 101 // 50 Matematika 103 // Další učební strategie 104 // 51 Skici a komiksy 104 // 52 Myšlenková mapa 106 // 53 Notebooky 108 // 54 Opakování Ve škole 109 // Celková příprava 112 // 55 Informace pro školy 112 // 56 Vytvořit školní kulturu 114 // 57 Zařízení třídy 115 // 58 Pracovní místo dítěte 116 // 59 Spolupráce 117 // Koncentrace 119 // 60 Zajistit vnímání 119 // 61 Učební styl uADHD 121 // 62 Zlepšit emocionální podmínky 122 // 63 Aktivovat krátkodobou paměť 123 // 64 Udržovat dlouhodobou paměť bdělou 124 // 65 Chování o přestávce 125 // Hyperaktivita 127 // 66 Nutkání ? pohybu 127 // 67 Klid a pozornost 128 // 68 Neposedné prsty 129 // 69 Zvuky a hluk 130 // 70 Psychomotorická cvičení 132 // Rušivé chování 133 // 71 Zdržování a oddalování 133 // 72 Odmlouvání a opoziční chování 135 // 73 Přílišná sociální horlivost 136 // 74 Neposlušnost a spol. 137 // Další aspekty // Mimořádné nadání 140 // 75 Zvláštní situace 140 // 76 Projevy mimořádného nadání 141
// 77 Rozvoj mimořádného nadání 143 // Puberta 145 // 78 Chlapci a dívky 145 // 79 Svoboda a zodpovědnost 147 // 80 Samostatnost 148 // 81 Časový management 150 // 82 Nepravidelný spánek 151 // 83 Peníze a majetek 152 // 84 Stravovací návyky 154 // 85 Závislost na médiích 155 // 86 Kouření a alkohol 158 // 87 Sklony ? násilí 159 // 88 Kontakty s policií 160 // 89 Přítel a „kámoš" 161 // 90 Zamilovanost a sex 163 // 91 Partnerské vztahy 164 // 92 Odborné vzdělávání 165 // 93 Únava z terapie 166 // Pro rodiče // 94 Pochopení rolí 168 // 95 Předvolání do školy nebo na jiný úřad 170 // 96 Vedení rozhovoru 171 // 97 Zdroje v rodině 173 // Pro učitele // 98 Protesty 176 // 99 Pracovní skupiny a kooperace 177 // 100 Škola a právo 179 // Perspektivy 182 // Doslov 183 // Internetové odkazy 184 // Literatura 187
cnb002427680

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC