Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 02.11.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.5) Půjčeno:27x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2013
259 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-262-0376-6 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 258-[260]
000242604
Obsah // 1 Cíle preventivního programu Jsme lidé jedné Země // 1.1 Když se řekne rasismus a xenofobie...9 // 1.2 Představujeme program...10 // 1.3 Migrace jako výzva...14 // 2 Preventivní program Jsme lidé jedné Země" // 2.1 Obsah a struktura programu...16 // 2.2 E-learningový kurz...17 // 2.3 Pro koho je tento program?...19 // 2.4 Začlenění projektu do výuky...20 // 2.5 Řízení programu a provedení na škole...21 // 2.6 Zařazení do $VP a průřezových témat...23 // 3 Interaktivní formy práce // 3.1 Zážitková pedagogika...26 // 3.2 Příprava pedagoga...33 // 4 Migrace a migranti v ČR // 4.1 Zkušenost české společnosti s migrací a etnickou odlišností... 41 // 4.2 Témata pro úvodní interaktivní přednášku...44 // 4.3 Migrace do ČR po roce 1989...46 // 4.4 Předsudky a stereotypy...53 // 5 Úvodní interaktivní přednáška // 5.1 Cíl a popis modulu...55 // 5.2 Rozvíjené kompetence...55 // 5.3 Lidská práva jako základní opora...55 // 5.4 Príprava na úvodní prednášku a využití e-learningu ...57 // 5.5 Scénář úvodní interaktivní přednášky...58 // 6 Média kolem nás a svět očima novinových titulků // 6.1 Cíl modulu...60 // 6.2 Rozvíjené kompetence...60 // 6.3 Popis modulu...61 // 6.4 Jak jednoduše analyzovat mediální zprávy...62 // 6.5 Využití e-learningu při analýze médií...64 // 6.6 Využití modulu v jednotlivých předmětech...65 // 7 Můj svět tady a tam // 7.1 Cíl modulu...66 // 7.2 Rozvíjené
kompetence...66 // 7.3 Popis modulu a charakteristika práce s žáky...67 // 7.4 Forma práce s třídou...69 // 7.5 Využití modulu Můj svět tady a tam v různých předmětech_70 // 8 Země původu // 8.1 Cíle modulu...71 // 8.2 Rozvíjené kompetence...71 // 8.3 Popis modulu a charakteristika práce s žáky...71 // 8.4 Příprava učitele na dílnu s lektorem-cizincem...73 // 8.5 Podklady pro dílnu o zemi původu...76 // 9 Vietnam // 9.1 Hlavní témata a klíčové pojmy...78 // 9.2 Vietnamci jako neznámí spoluobčané...78 // 9.3 Využití v různých předmětech...87 // 9.4 Návrh scénáře Dílny o Vietnamu...87 // 10 Ukrajina // 10.1 Ukrajina, země mezi Ruskem a Evropou...89 // 10.2 Využití v různých předmětech...94 // 10.3 Návrh scénáře Dílny o Ukrajině...95 // 11 Afghánistán // 11.1 Afghánistán-země neznámá...96 // 11.2 Využití v různých předmětech...106 // 11.3 Návrh scénáře Dílny o zemi...106 // 12 Bělorusko // 12.1 Bělorusko: poslední diktatura Evropy...108 // 12.2 Česká republika a Bělorusko...111 // 12.3 Využití v různých předmětech...112 // 12.4 Návrh scénáře Dílny o zemi...113 // 13 Čečensko // 13.1 Čečensko dnes...114 // 13.2 Kultura a společnost...120 // 13.3 Využití v různých předmětech...124 // 13.4 Návrh scénáře Dílny s lektorem...124 // 14 Demokratická republika Kongo // 14.1 Kongo: dědictví kolonialismu...126 // 14.2 Rodina a společnost...133 // 14.3 Využití v různých předmětech...136
// 14.4 Návrh scénáře Dílny o zemi...137 // 15 Multikulturní den // 138 // 16 E-learníng // 16.1 Registrace...:...140 // 16.2 Ovládání e-learningu...140 // 17 Soubor her a aktivit // 17.1 Média...143 // 17.2 Můj svět tady a tam..."...151 // 17.3 Úvodní interaktivní přednáška...160 // 17.4 Obecná témata - možnost využití u více zemí původu...172 // 17.5 Vietnam...205 // 17.6 Ukrajina...210 // 17.7 Afghánistán... 219 // 17.8 Bělorusko...r...226 // 17.9 Čečensko...232 // 17.10 Demokratická republika Kongo...237 // 17.11 Multikulturní den...255 // 17 Použitá literatura // 258
(OCoLC)842343577
cnb002436008

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC