Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.11.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11) Půjčeno:11x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : EduArt ve vydavatelství MAC, 2007
38 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Obsah 

objednat
ISBN 978-80-86783-20-8 (MAC ; brož.)
Vydáno v rámci projektu EduArt
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
000244691
I. Tvořivost v Rámcovém vzdělávacím programu // 5 // II. Proč je v současnosti tvořivost nezbytnou osobní // vlastností?...6 // III. Pozitiva tvořivosti při koncipování // a realizaci ŠVP...11 // IV. Proměny kurikula z pohledu rozvoje // tvořivého myšlení...12 // IV. 1 Zainteresovanost žáka v procesu výuky // (jako sebetvořivé osobnosti)...13 // IV.2 Tvorba nové komplexnosti obsahu výuky...13 // IV. 3 Proměna postavení učitele a celého týmu školy...15 // V. Systémová podpora tvořivosti žáků...17 // V. 1 Dosavadní a nastupující role žáka...17 // V.2 Žák jako tvůrce...19 // V.3 Uvědomění tvořivé podstaty své osobnosti...20 // V.4 Sebepřesah skrze označení // - experimentální praxe...22 // V.4.1 Sebepřesah označením - vnitřní pohled...22 // V.4.2 Experimentální praxe jako proměna // znakového systému - vnější pohled...25 // V.5 Výsledek činnosti jako autorský produkt...28 // V.6 Ověřování výsledků - interpretace // a komunikační uplatnění...30 // V.7 Portfolio jako doklad cesty...32 // V.8 Celistvost tvůrčího procesu...35 // V.9 Podpora učitele...36 // VI. Související literatura ? prostudování...36 // 3
(OCoLC)124091388
cnb001706548

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC