Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
1. vyd.
Praha : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2012
213 s. : il., portréty ; 26 cm

ISBN 978-80-7331-246-6 (váz.)
angličtina
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografie a rejstřík
000245773
obsah // Předmluva k českému vydání...s. 9 // Úvod: Mediální vzdělanost...s. 13 // část 1 // Proměňující se televize // kapitola 1 // Dnešní televize...s. 16 // Dnešní televize...s. 16 // Konvergence...s. 18 // Chytrá televize...s. 19 // Obsahová šaráda...s. 20 // YouView...s. 20 // kapitola 2 // Televizní regulace...s. 23 // Ofcom...s. 24 // Vysílací kodex...s. 24 // Obecné akceptované standardy ... s. 25 // Výbor povéřenců BBC (BBC Trust)...s. 25 // Škodlivý a urážlivý obsah...s. 26 // Noční vysílání...s. 26 // Sex a násilí...s. 26 // Neslušná mluva...S. 27 // Stížnosti..s. 27 // Televizní reklama..s. 28 // kapitola 3 // Vysílání veřejné služby...s. 30 // BBC...s. 31 // Debata o financování vysíláni veřejné // služby...s. 32 // Zpravodajství..s. 33 // Televize pro děti.s. 34 // část 2 // Základní koncepty // kapitola 4 // Žánr...s. 40 // Odkud pochází žánr...s. 40 // Překračováni žánrových hranic...s. 41 // Žánr: soap opera...s. 42 // Žánr: sitcom...s. 42 // Žánr: kriminální seriál.s. 43 // Formát...s. 44 // Výběr záběrů a žánr...s. 44 // Proména kriminálního a detektivního // žánru...s. 44 // Profil: Tony Garnett..s. 45 // Žánr: talk-show...s. 46 // Žánr: reality show...s. 47 // kapitola 5 // Druhy narativu s. 50 // Definice narativu s. 50 // Sémiotika...s. 51 // Kódy...s. 51 // Tok...s. 52 // Ideologie...s. 53 // Narativ podporuje ideologii..s. 53 // Realismus...s.
54 // Identifikace a narativ.s. 55 // Letmé sledování televize..s. 56 // Struktury televizních narativu..s. 56 // Narativy nemocničních seriálů...s. 56 // N arati vy v sitcomu..s. 57 // Kompozice záběrů a narativu...s. 57 // Hledisko...s. 58 // kapitola 6 // Hudební televize a postmoderna...s. 60 // Úvod...s. 60 // Postmoderní hudební televize...s. 60 // Postmoderna a estetika videoklipů...s. 61 // Kultura celebrit..s. 61 // Rysy postmoderních televizních obrazů...s. 62 // Původ postmoderních televizních stylů...s. 63 // Videoart...s. 63 // Politika, gender a performance..s. 64 // Hudební televize a globalizace..s. 65 // Mediální imperialismus...s. 66 // Historie a debata o MTV...s. 66 // Nový vývoj v hudební televizi...s. 67 // kapitola 7 // Programové schéma a publikum...s. 70 // Televize v každodenním životé...s. 70 // Praxe programování...s. 71 // Předchůdci a ozvény...s. 71 // Divák jako tvůrce programu...s. 72 // Rodinná televize..s. 73 // Rodina a feminizace...s. 74 // Bezprostřednost a intimita...s. 75 // Divák jako individuální konzument...s. 75 // Aktivní diváci...s. 76 // Imaginární komunity...s. 77 // část 3 // Faktografická televize // kapitola 8 // Dokumenty...s. 82 // Důvěra v dokument...s. 82 // Pojetí reality...s. 83 // Realismus a sociální odpovědnost...s. 83 // Reflexe národa...s. 84 // Dojem realismu...s. 84 // Autentičnost...s. 85 // Metonymie a akomodace v dokumentu...s. 85 // Typy dokumentu: observační
dokument...s. 86 // Typy dokumentu: autorský dokument...s. 86 // Typy dokumentu: hraný dokument...s. 87 // Typy dokumentu: docusoap...s. 87 // Typy dokumentu: moderovaný dokument...s. 88 // Typy dokumentu: proměna...s. 90 // Přírodopisné a publicistické pořady..s. 90 // Hudební dokumenty...s. 91 // Postmoderní faktografická televize...s. 91 // kapitola 9 // Reality show...s. 93 // Dnešní reality show...s. 93 // Historie reality show.s. 94 // Profil poradu: Crimewatch UK (Kriminální hlídka // Spojeného království. BBC)...s. 95 // Profil pořadu: Police, Camera, Action (Policie. // kamera, akce, ITV)...s. 95 // Hraní a reality show..s. 96 // Reality show a identita média...s. 96 // Hranice mezi autentičností a hraním..s. 97 // kapitola 10 // Tvorba faktografických pořadů...s. 98 // Produkce dokumentu...s. 98 // Jak dostat pořad do vysíláni: námět..s. 99 // Výběrové řízení..s. 99 // Příprava na natáčení..s. 99 // Přiklad námětu...s. 100 // Rešeršér s. 101 // Obhlídka s. 101 // Natáčeni rozhovoru...s. 101 // Nachystáni kamery na rozhovor...s. 102 // Natáčeni v lokacích...s. 102 // Přiklad formuláře pro souhlas účinkujících s. 103 // Natáčecí den...s. 104 // Prostřihy...s. 104 // Postprodukce...s. 104 // Komentár...s. 105 // Produkce studentských dokumentů...s. 106 // část 4 // Zprávy a sport // kapitola 11 // Televizní zprávy...s. 108 // Ideologie zpráv..s. 108 // Veřejná sféra...s. 109 // Ekonomika zpráv...s.
110 // Agenda zpráv...s. 110 // Akvizice zpráv...s. 110 // Občanský žurnalismus...s. 111 // Narativy zpráv s. 112 // Hodnoty zpráv s. 113 // Zprávy jako prázdná forma...s. 115 // Interpretace zpravodajských pořadů...s. 116 // Realita a jedenácté září.s. 116 // Baudrillard a hyperreálné...s. 117 // Důvěra v televizní zpravodajství..s. 118 // Diváci zpráv...s. 118 // Profil: Vedoucí editor zpravodajství BBC News // Rory Barnett...s. 119 // Definice..s. 120 // kapitola 12 // Televizní sport...s. 122 // Být součástí...s. 122 // Sport v multikanálovém prostředí..s. 123 // Interaktivní televize.s. 123 // Reklama a sportovní televize...s. 124 // Sportovní narativ...s. 124 // Profil sportovní televize: British Sky // Broadcasting (BSkyB)...s. 125 // Ideologie účasti...s. 126 // Budoucnost sportu v televizi...s. 127 // Profil: Barbara Slaterová, ředitelka BBC pro oblast // sportu...s. 127 // „Korunovační klenoty"...s. 128 // část 5 // Televizní dramatická tvorba // kapitola 13 // Dramatická tvorba a kvalita...s. 132 // Scenárista...s. 132 // Populární dramatické pořady a „kvalita".s. 133 // Kostýmní dramatická díla...s. 134 // Kvalita a masová kultura.s. 134 // Kvalitní americká televizní dramatická tvorba...s. 135 // Reprezentace v dramatickém pořadu...s. 136 // Profil: Dramatická tvorba na stanici ITV // do roku 2010...s. 137 // Prípadová studie: // Pán času (Doctor Who)...s. 138 // kapitola 14 // Realismus
a soap opery...s. 142 // Jazyk realismu v televizních dramatických // pořadech...s. 142 // Klasický realismus...s. 142 // Kritický realismus...s. 143 // Postmoderna...s. 143 // Britské soap opery a publikum...s. 144 // Televizní soap opera jako melodrama...s. 144 // Analýza dramatického díla...s. 145 // Profil: Scenáristka Lynda LaPlanteová..s. 147 // kapitola 15 // Produkce dramatu - psaní scénáře...s. 150 // Sepsání myšlenky...s. 150 // Prostředí...s. 151 // Protagonista...s. 151 // Protivník...s. 151 // Námět...s. 152 // Úprava scénáře...s. 152 // Rozvržení dialogové stránky...s. 152 // Příklad scénáře dramatického díla...s. 153 // Struktura a sekvence - úvod...s. 153 // Fungující zápletka...s. 153 // Ukázko scénáře dramatického dila...s. 154 // Rytmus...s. 155 // Předpovídání...s. 155 // Práce s časem...s. 155 // Pozadí příběhu...s. 156 // Storyboard...s. 156 // Ukázka storyboardu...s. 158 // kapitola 16 // Kriminální dramata...s. 160 // Kriminální dramata...s. 160 // Formáty kriminálních dramat...s. 161 // Kódy a konvence kriminálních dramat...s. 162 // Reprezentace postav...s. 162 // Narativ...s. 163 // Případová studie: Americké kriminální seriály Námořní vyšetřovací služba (NCIS) a Kriminálka Las Vegas (CSI)...s. 163 // část 6 // Praktická tvorba pořadů // kapitola 17 // Produkční vybavení...s. 168 // Kamera...s. 168 // Zvuk...s. 168 // Správný mikrofon...s. 169 // Filmařská
výbava na svícení..s. 170 // kapitola 18 // Rámování a velikost záběru...s. 171 // Důležitost rámování a velikosti záběru.s. 171 // Vizuální gramatika - zábér/protizábér..s. 172 // Velikost zábéru...s. 172 // Rámování...s. 173 // Přiklad rámováni a velikosti zábéru.s. 173 // Úhel kamery...s. 174 // Pohyb kamery...s. 174 // Steadicam...s. 175 // Překročení osy...s. 176 // Postprodukce...s. 176 // kapitola 19 // Svícení v televizi s. 177 // Svícení ze tří bodů..s. 177 // Hlavni svétlo..s. 177 // Doplňkové světlo...s. 178 // Zadní svelto...s. 178 // Odražené svétlo...s. 178 // Vlastnosti světla..s. 179 // Bluescreen...s. 180 // Svícení u hrané tvorby...s. 180 // Malovat světlem...s. 181 // Přirozenost...s. 181 // kapitola 20 // Televizní studio...s. 182 // Televizní studio...s. 182 // Pracovníci studia..s. 183 // Profil: Asistentka studiové produkce Vicky // Andrewsová...s. 185 // Příprava výroby...s. 186 // Bodový scénář...s. 186 // Natáčecí den ve studiu...s. 187 // Studentské televizní studio..s. 188 // Definice...s. 188 // Režie ve studiu...s. 189 // kapitola 21 // Postprodukce a kreativní střih...s. 190 // Obrazový střih...s. 190 // Studentský obrazový střih...s. 191 // Techniky obrazového střihu..s. 192 // Vizuální kontinuita..s. 192 // Zábér/protizábér...s. 193 // Postmoderní techniky...s. 194 // Postprodukční proces...s. 194 // Postprodukční postskriptum..s. 195 // kapitola 22
Práce v televizi...s. 197 // Práce v televizi...s. 197 // Produkční profese...s. 197 // Technické profese...s. 201 // Práce v postprodukci...s. 202 // Profil: Sportovní kameraman a technik Daniel // Barnard...s. 203 // Ukázkové curriculum vitae...s. 205 // Profil: Asistent obrazového/filmového střihu Matthew Loxterkamp...s. 206 // kapitola 23 // Televize a zákon...s. 208 // Soukromí...s. 208 // Autorské právo...s. 209 // Zákon o autorských právech, vzorech a patentech // z roku 1988...s. 209 // Materiál osvobozený od autorského práva...s. 211 // Ublížení na cti a zákon o nactiutrhání.s. 211 // Pohrdání soudem...s. 211 // Slovník vybraných pojmů...s. 214 // Rejstřík...s. 222
(OCoLC)823821044
cnb002412695

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC