Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9) Půjčeno:18x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2011
252 s. : il. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-251-3269-2 (brož.)
Obsahuje rejstřík
Dotisk 2012
000247319
KAPITOLA 1 -- Copywriting -- Práce copywritera -- Jak se stát dobrým copywriterem -- Jak začít -- Co budete psát O čem budete psát Proč budete psát Pro koho budete psát Co byste ještě měli vědět Naplánování práce -- KAPITOLA 2 -- Pro koho píšete -- Kdo je váš zákazník -- Cílové skupiny -- Osobnost zákazníka Potřeby a přání Motivace a stimulace -- Jak správně stimulovat Stimulování zákazníků -- Hodnoty a postoje Paměť a myšlení -- Myšlení zákazníků Paměť -- KAPITOLA 3 -- KAPITOLA 4 -- Firemní a produktové slogany -- Jak vypadá správný slogan -- 5 kroků, které byste měli udělat než začnete vymýšlet slogan -- Jak vytvořit slogan -- Rytmus Rým -- Dvojsmysly -- Slogany s „vlastními" slovy Přenesené významy Emocionální slogany Další druhy sloganů Jak by slogan vypadat neměl -- Jak zaujmout zákazníka -- Zájem = základ dobrého textu -- Trocha z marketingu Firemní šablona -- Jak vyvolat zájem -- Jak poznat ten správný text Jakých chyb se vyvarovat -- Bez češtiny to nejde -- I/í a y/ý -- Koncovky i/í a y/ý Bje/bě, vje/vě, mě/mně Úaů -- Předložky s a z Předpony s-, z a vz-Cizí slova Velká písmena Interpunkce -- KAPITOLA 5 -- KAPITOLA 6 -- Nadpisy -- Význam nadpisů -- Nadpisy a bulvární noviny -- Tvorba poutavých nadpisů -- Na co myslet před psaním nadpisu Jak by měl nadpis vypadat Nadpisy letáků Nadpisy inzerátů -- KAPITOLA 7 -- Optimalizace pro vyhledávače (SEO) --
Jak funguje vyhledávání -- Seznámení vyhledávačů s vaší stránkou Internetové katalogy Placené zlepšení pozic -- Klíčová slova -- Výběr klíčových slov -- SEO copywriting -- 6 míst, kam vložit klíčová slova -- 5 největších chyb webových stránek -- KAPITOLA 8 -- Internetová prezentace a obchod -- Vytváření WWW stránek bez znalosti programování či kódů -- Nástroje pro vytvoření stránek zdarma Webgenerátory -- Názvy a obaly výrobků -- Jak by měl vypadat kvalitní název -- Jak můžete vytvořit název -- Co napsat na obaly produktů -- Co by měl obal obsahovat -- Internetová prezentace -- Struktura stránek Klíčová slova Obsah stránek Úvodní stránka -- Tipy pro internetové prezentace -- Internetový obchod -- Klíčová slova -- Struktura internetového obchodu Názvy kategorií produktů Popisy výrobků Odkazy -- Co ještě vložit na stránku zboží Články, rady a recenze Katalogy zboží -- KAPITOLA 9 -- Bannery a internetová PPC reklama -- Bannery -- Jak vytvořit kvalitní banner -- PPC reklama -- Jak funguje PPC reklama -- Možnosti PPC reklamy u nás -- Jak vytvořit kvalitní PPC kampaně -- KAPITOLA 10 -- Charakteristika PR článků -- Články o firmě -- Články o konkrétním produktu či službě Internetové PR články Tipy pro texty PR článků -- Inzeráty -- Než začnete tvořit inzerát Textový vs. grafický inzerát Prodejní inzerce Personální inzerce -- KAPITOLA 11 -- KAPITOLA 12 -- Facebook
a Twitter -- Facebook -- Stránky Události Bannery -- Twitter -- Přímý (direct) marketing -- Letáky -- Jak by měl vypadat obsah letáku Akční leták -- Prospekty -- Co by měl prospekt obsahovat -- E-maily -- Letáky -- Novinky -- Ceníky -- Katalog produktů -- Pět pravidel pro tvorbu katalogu
(OCoLC)707610056
cnb002162349

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC