Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:7x 
BK
Příručka
1. vyd.
Jindřichův Hradec : Economicus, 2013
198 s. : il. ; 23 cm

ISBN 978-80-905214-3-8 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 189-192
000248203
Předmluva...9 Kapitola 1...10 O čem je marketing?...11 Kapitola 2...14 Cesta k prosperitě...15 Setkání s facebookovou mafií...21 Kapitola 3...28 Starý svět, nová pravidla...29 Marketing sociálních sítí - mýtus, který zabíjí...30 Sedm kroků k úspěchu...32 Vyťukávači a posluchači...34 Kapitola 4...36 Ideální zákazník (pro vás)...37 Kdo je váš ideální zákazník?...38 Kdo je váš současný zákazník?...40 Víte, co vaši zákazníci chtějí?...41 Zjistěte, kdo rozhoduje...43 Vytvořte si nový, upravený profil svého ideálního zákazníka...44 A kde je facebook?...45 Tvorba reklamy...47 Pozor na pravidla...48 Kapitola 5...50 Přiveďte zákazníka k vám (na facebook)...51 Nikdo nikdy nečeká, že se to stane...54 Sněhové řetězy v Nordstromu...54 Nečekanost...57 Ryzí novinařina...58 Kapitola 6...64 Přesvědčte o pozoruhodnosti...65 Jak vzbudit zvědavost?...68 Zvědavost v hollywoodských scénářích...69 Teorie mezery...70 Vyzdvihněte věci, které lidé nevidí...71 Konkrétnost...74 Bridgestone USA...76 Věrohodnost...77 Emoce...81 Ztrácíme hokej...83 Jednoduchost...84 Struktura obrácené pyramidy...85 Technický rádce...86 Malá poradna: Jak na reklamu...90 Kapitola 7...92 Odstraňte nákupni pochybnosti...93 Jak na to ?...96 Jak na to v praxi...104 Pár technických rad...106 Kapitola 8...110 Vyzvat ke koupi...111 Kdy vyzvat k akci...112 Kde vyzvat k akci...112 Jak vyzvat k akci...114 Kapitola 9...116 Uzavřete obchod...117 Umožnit objednávku...117 Dát zpětnou vazbu...119 Zajistit doručení a platbu...120 Kapitola 10...122 Udržte si spokojeného zákazníka...123 Pár tipů...125 Shrňme si...127 Kapitola 11...128 Příklady z praxe...129 Průběžné činnosti...145 Kapitola 12...146 Stanovit cíl a poslání...147 Kapitola 13...150 Motivace emočními vjemy...151 Maslowova pyramida...151 Příklady z praxe...154
Kapitola 14...156 DNA vašeho byznysu...157 Benchmarking je k ničmeu...160 Hledání DNA...161 Najděte ideu, která vás odlišuje...163 Najděte logické důkazy...164 Ukažte svou rozdílnost světu...165 Kapitola 15...166 Tvorba a aktualizace zákaznické databáze...167 Jak být nezávislý?...167 Technický rádc e...169 Kapitola 16...170 Poradna při obtížích...171 Kapitola 17...176 Shrnutí...177 Kapitola 18...182 Závěr...183 Použité zdroje , literatura a citace...189
(OCoLC)867819346
cnb002486065

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC