Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.02.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
1. vyd.
Brno : Paido, 2010
131 s. : il. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

objednat
ISBN 978-80-7315-200-0 (brož.)
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 18
Obsahuje bibliografii na s. 111-119, bibliografické odkazy a rejstříky
Anglické resumé
000249147
1. Raná výuka cizích jazyků jako odborný problém -- 1.1 Nástin vývoje názorů -- na ranou výuku cizích jazyků do 19. století -- 1.2 Raná výuka cizích jazyků ve 20. století -- 1.2.1 Hypotéza „kritického období" -- 1.2.2 Teorie „univerzální gramatiky" -- 1.2.3 Další pohledy na ranou výuku cizích jazyků -- 1.2.4 Výslovnost jako téma -- v diskusi o raném osvojování cizích jazyků -- 1.3 Shrnutí názorů na ranou výuku cizích jazyků -- 2. Raná výuka cizích jazyků na prahu 21. století: populární a politická řešení -- 2.1 Krátká historická paralela -- 2.2 Jazykové sbližování v integrující se Evropě -- 2.3 Pohled na ranou výuku cizích jazyků v evropských zemích -- 2.4 Mediální obraz rané výuky cizích jazyků -- 3. Zavádění rané výuky cizích jazyků do kurikula základní školy v kontextu kurikulární reformy -- 3.1 Vzdělávací programy před rokem 2006 -- 3.2 Snížení hranice začátku -- povinné výuky cizího jazyka ze 4. do 3. ročníku -- 3.3 Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -- 3.4 Podpůrné projekty -- 4. Výhoda výuky Aj v raném věku jako výzkumný problém -- 4.1 Formulace problému, cíle výzkumu -- 4.2 Design a metody výzkumu -- 4.3 Výběrový soubor a jeho charakteristiky -- 4.4 Výsledky výzkumu -- 4.4.1 Testování hypotéz -- 4.4.2 Cizojazyčné sebevědomí, cizojazyčné sebehodnocení -- 4.4.3 Raná výuka anglického jazyka -- ve výpovědích žáků
(kvalitativní fáze)
(OCoLC)713794174
cnb002158737

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC