Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vyd. 1.
Brno : Barrister & Principal, 2011
113 s. : il. ; 23 cm

ISBN 978-80-87474-28-0 (brož.)
němčina
Část. přeloženo z němčiny
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
000249170
Obsah // Předmluva 7 // Úvodem k českému vydání a umísléni mediální pedagogiky v českém prostředí 9 // 1. Proč uchopovat společenská témata mediálně? 13 // Praktické využití médií jako příležitost 13 // Modelový projekt k tématu preimplantační genetické diagnostiky -„PGD - Perspektivy a diskuse“ 15 // Zkušenosti z modelového projektu 16 // Obsah publikace 17 // 2. Mediální tvorba zaměřená na téma (MTZT) 19 // 2.1 Základy mediální pedagogiky zaměřené na jednání 19 // 2.2 Směr a cíle mediální tvorby zaměřené na téma 22 // 2.3 Pedagogické principy mediální tvorby zaměřené na téma 26 // 2.4 Jednotlivé fáze metody MTZT 27 // 3. Praktické zkušenosti s MTZT // - modelový projekt o preimplantační genetické diagnostice 29 // 3.1 Plánování projektu - od nápadu k realizaci 30 // 3.1.1 Výběr cílové skupiny 30 // 3.1.2 Výběr média-film 31 // 3.1.3 Mezioborová a mezinárodní spolupráce 32 // 3.1.4 Průběh (modelového) projektu 33 // 3.1.5 Evaluace modelového projektu 35 // 3.2 Sociální témata jako předmět mediální tvorby - „Preimpla... co?“ 36 // 3.2.1 „Sáhnout“ si na aktuální společenská témata a diskutovat o nich 37 // 3.2.2 Znalosti odborné a diskusní 38 // 3.2.3 Účastnit se veřejné debaty (na téma biotechnologií) 41 // 3.3 Metodické rady, jak mediálně pracovat se společenskými tématy // - vytvořit si vlastní názor a podělit se o něj 43 // 3.3.1 Fáze analýzy
43 // 3.3.2 Fáze koncepce a výroby 53 // 3.3.3 Fáze prezentace 67 // 3.4 Mediální tvorba zaměřená na téma v prostředí školy - // hledání vlastního prostoru a spolupráce s mimoškolními zařízeními 76 // 3.4.1 Šance pro vzdělávání 77 // c; // Obsah // 3.4.2 Podmínky pro MTZT v prostředí školy 77 // 3.4.3 Jak iniciovat na škole projekt 78 // 3.4.4 Způsoby realizace MTZT ve škole 80 // 3.4.5 Spolupráce 82 // 3.4.6 K čemu nám to bude? - znalosti a kompetence zúčastněných 83 // 3.5 Mezinárodní spolupráce u MTZT projektu - podívat se přes okraj svého pískoviště 84 // 3.5.1 Cíl: Mezinárodní spolupráce rozšiřuje obzory 84 // 3.5.2 Management mezinárodního projektu 86 // 3.5.3 Podmínky pro úspěšnou spolupráci mladých lidí 87 // 3.5.4 Poznámky k práci s tématem 89 // 3.6 Vytváření mediální gramotnosti v rámci MTZT - (nejjen vedlejší produkt? 89 // 3.6.1 Analýza tématu jako kritická analýza médií 91 // 3.6.2 Možnosti mediálního (sebe)vyjádření a odpovědnost mediálního tvůrce 93 // 3.6.3 Kritická reflexe mediálního a veřejného prostoru // a možnost zapojení se 95 // Literatura 97 // Seznam metodických rámečků a aktivit 102 // Přílohy 103 // Autorky a autoři 113
(OCoLC)757680945
cnb002224432

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC