Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:8x 
BK
1. vyd.
Brno : Masarykova univerzita, 2014
117 s. ; 23 cm

ISBN 978-80-210-6703-5 (brož.)
Nad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta
1000 výt.
Obsahuje bibliografii na s. 105-114 a bibliografické odkazy
Anglické resumé
000250279
Obsah // ÚVOD...7 // 1 Interpersonální zpětná vazba jako nástroj podpory osobnostně sociálního rozvoje // Jan Nehyba, Jan Kolář...9 // 2 Nepřizpůsobivé chováni žáků jako výzva pro učitele // Michal Dubec...23 // 3 Kritické události v životě a jejich vliv na osobní rozvoj a na jednání s lidmi Vladimír Smékal...31 // 4 Prostor pro zkušenost v teoretické výuce // Karla Briicknerová...37 // 5 Zkušenost - reflexe - učení z pohledu programu Filozofie pro děti // Ludmila Muchová...47 // 6 Identita a kultura ve vzdělávání // Dana Morce...57 // 7 Aplikace metod zkušenostně reflektivního učení ve výuce předmětu interkulturní výchova a sebevýchova // Jan Vaněk...65 // 8 Reflektivní myšlení učitelů optikou kategoriálních rámců // Petr Svojanovský...75 // 9 „Cítil jsem se jako bachař.“ Reflexe nové sociální role studenty učitelství na praxi // Kateřina LoJdová...87 // ZÁVĚREČNÉ ZAMYŠLENÍ // Jiří Mareš...99 // SUMMARY...103 // LITERATURA...105 // O AUTORECH...115 // 5
(OCoLC)880869682
cnb002588022

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC