Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
EB
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013
73 s. : il. ; 30 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 

objednat
ISBN 978-80-7464-424-5 (brož.)
Na obálce nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
"Číslo operačního programu: CZ.1.07. Název projektu: Podpora terciálního vzdělávání studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Ostravské univerzita v Ostravě. Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/29.0006"--Rub tit. l.
Obsahuje bibliografii na s. 71
000250380
Obsah // ÚVOD...4 // 1 Vymezení profesionálního vztahu sociální pracovník-klient...5 // 2 Hranice v profesionálním vztahu sociální pracovník-klient...8 // 3 Profesionální zásady při komunikaci s klientem...11 // 4 Sociální komunikace jako prostředek vytváření vztahu sociální pracovník-klient -vymezení sociální komunikace, komunikační model, teorie komunikace...15 // 5 Neverbální komunikace ve vztahu sociální pracovník-klient- vymezení neverbální komunikace - druhy neverbální komunikace (vizika, mimika, kinezika, gestika, posturologie, proxemika, haptika, chronemika, teritorium, rekvizitové prostředky a celková image, neurovegetativní reakce, paralingvistika - charakteristika) 26 // 6 Verbální komunikace ve vztahu sociální pracovník-klient - vymezení // a charakteristika verbální komunikace, komunikační vzory, otevřené vyjádření // pocitů a pocitová kontrola...40 // 7 Rozhovor - základní prostředek dorozumění ve vztahu sociální pracovník-klient -charakteristika rozhovoru a druhy otázek...45 // 8 Komunikační strategie při řešení konfliktů...54 // 9 Efektivní komunikace - komunikační bariéry, aktivní naslouchání, asertivita... 62 // POUŽITÉ INFORMAČNÍ ZDROJE...71 // POZNÁMKY...72 // 3

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC