Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(16.5) Půjčeno:99x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2014
258 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4502-2 (brož.)
ISBN 978-80-247-8949-1 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8950-7 (online ; epub)
Pedagogika
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Popsáno podle tištěné verze
000250852
ÚVOD // 1. PORADENSKÉ SLUŽBY V ČESKÉM ŠKOLSTVÍ // 1.1 Rozvoj poradenských služeb (ve školství) od roku 1948 po současnost 11 // LI.I Institutpedagogicko-psychologickéboporadenství 12 // 1.1.2 Vybrané projekty k podpoře poradenských služeb ve školství 13 // 1.2 Poradenské služby ve škole (školní poradenské pracoviště) 15 // 1.3 Školská poradenská zařízení 1? // 1.3.1 Pedagogicko-psychologické poradny 18 // 1.3.2 Speciálněpedagogická centra 19 // 1.3.3 Střediska výchovné péče 20 // 1.4 Orgány sociálné-právní ochrany détí 22 // 2. Školní poradenské pracoviště 25 // 2.1 Výchovný poradce 29 // 2.1.1 Standardní činnosti výchovného poradce 30 // 2.1.2 Oblasti činnosti výchovného poradce 32 // 2.1.3 Vedení dokumentace výchovného poradce 36 // 2.2 Práce výchovného poradce se školní třídou 37 // 2.2.1 Kontext práce se třídou 38 // 2.2.2 Třída jako sociální skupina 40 // 2.2.3 Dovednosti při práci se školní třídou 41 // 2.2.4 Formy práce se školní třídou 43 // 2.2.5 Realizace programu se školní třídou 45 // 2.2.6 Metodika realizace programu 48 // 2.3 Školní metodik prevence // 2.4 školní psycholog 54 // 2.4.1 Poslání a náplň práce školních psychologů 55 // 2.4.2 Nékteré zkušenosti z praxe 56 // 2.4.3 Příprava školy na příchod školního psychologa 57 // 2.4.4 „Objednávky" pro školního psychologa 59 // 2.3 Školní speciální pedagog 62 // 2.5.1 Úkoly speciálního pedagoga v rámci standardních poradenských činnosti školy 63 // 2.5.2 Práva a povinnosti školního speciálního pedagoga 64 // 2.5.3 Standardní činnosti školního speciálního pedagoga 65 // 2.5.4 Kvalifikace školního speciálního pedagoga, osobnostní předpoklady 71 // 3. ŽÁCI SE SPECIÁLNÍMI POTŘEBAMI 77 // 3.1 Podmínky vzdělávání a speciální podpory žáků 77 //
3.2 Podmínky inkluzivního vzdělávání 79 // 3.3 Vzdělávání žáků s SVP na základní škole a volba střední školy 81 // 3.4 Vzdělávání a poradenská podpora žáků podle druhu zdravotního postižení // či znevýhodnění 84 // 4. OBTÍŽE ŽÁKŮ S UČENÍM A CHOVÁNÍM 117 // 4.1 Prevence obtíží v učení a chování 119 // 4.2 Neúspěšnost v učení, problémy v chování u žáků 121 // 5. MIMOŘÁDNĚ NADANÍ ŽÁCI A STUDENTI 127 // 5.1 Důležité historické mezníky 127 // 5.1.1 Termanovo pojetí rozumového nadání 128 // 5.1.2 Renzulliho trikruhový model 128 // 5.1.3 Gagného vývojový model 129 // 5.2 Identifikace nadaných žáků a studentů 130 // 5.2.1 Metody identifikace nadaných žáků 131 // 5.3 Typické charakteristiky nadaných žáků 132 // 5.4 Některé rizikové skupiny nadaných žáků 134 // 5.5 Vybrané sociální a emoční problémy nadaných 138 // 5.6 Vzdělávání nadaných žáků 139 // 5.6.1 Konkrétní vzdělávací opatření 140 // 6. VEDENÍ PORADENSKÉHO ROZHOVORU 143 // 6.1 Kontext poradenského rozhovoru 143 // 6.2 Výchovný poradce jako pomáhající pracovník 145 // 6.3 Pomoc a kontrola 145 // 6.4 Dovednosti při vedení poradenského rozhovoru 147 // 6.5 Fáze poradenského rozhovoru 148 // 6.6 Komunikace s „problémovými" klient)’ 150 // 7. ŠKOLNÍ PORADCI JAKO AKTÉŘI ORGANIZAČNÍHO UČENÍ 153 // 7.1 Co je organizační učení 153 // 7.2 Žáci se specifickými potřebami jako téma pro organizační učení 154 // 7.3 Metodická podpora jako součást organizačního učení 157 // 8. ROLE ŠKOL V OBLASTI KARIÉROVÉHO PORADENSTVÍ 161 // 8.1 Kariérové poradenství ve školách 162 // 8.2 Zaméření kariérového poradenství na školách 167 // 8.2.1 Poskytování kariérových informaci 167 // 8.2.2 Stručný popis informačních portálů 171 //
8.3 Příklad dobré praxe: spolupráce neziskové organizace a školy v kariérovém // poradenství 176 // 8.3.1 Bezpečný prostor 177 // 8.3.2 Nízkoprahovost jako faktor ovlivňující proces individuálního plánování s klientem 178 // 8.3.3 Kariérovéporatlenství v NZDM DROM 179 // 8.3.4 Kariérové poradenství - chce to změnu! 182 // 8.3.5 Dvojí pohled na děti a mládež - Školy a neziskový sektor: najdeme společnou ? 183 // 9. PŘÍLOHY 187 // Příloha 1: Pracovní náplň výchovného poradce - v pozici vedoucího školního // poradenského pracoviště 187 // Příloha 2: Pracovní náplň školního metodika prevence 190 // Příloha 3: Pracovní náplň školního speciálního pedagoga 192 // Příloha 4: Pracovní náplň školního psychologa 194 // Příloha 5: Ukázka plánu práce školního poradenského pracoviště ($PP) 196 // Příloha 6: Vnitřní předpis ZŠ k integraci a vzdělávání žáku se speciálními vzdělávacími potřebami 205 // Příloha 7: IVP - osnova 209 // Příloha 8: Jak postupovat při tvorbě IVP - metodický materiál pro učitele 211 // Příloha 9: IVP pro žáka s vývojovou poruchou učení 213 // Příloha 10: IVP pro žáka s vývojovou poruchou chování 216 // Příloha 11: Vnitřní předpis ZŠ k zajištění péče o neprospívající žáky a Žáky mimořádně nadané 219 // Příloha 12: Záznam z pohovoru o školním neprospěchu žáka 221 // Příloha 13: Vnitřní předpis ZŠ k řešení neomluvené nebo zvýšené omluvené absence 222 // Příloha 14: IVP pro mimořádně nadaného žáka 225 // Příloha 15: Příklad zařazení problematiky volby povolání do školního vzdělávacího programu 227 // Příloha 16: IVP pro žáka s výukovými obtížemi 232 // Příloha 17: IVP pro žáka se sluchovým postižením 243 //
Příloha 18: Doporučení SPC pro sluchově postižené k uzpůsobení podmínek maturitní zkoušky 248 // Příloha 19: IVP pro žáka s kombinovaným postižením 249 // Příloha 20: IVP pro žáka s poruchou autistického spektra 256
(OCoLC)876341129
cnb002536558

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC