Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.09.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.3) Půjčeno:7x 
BK
EB
Příručka
3., rozš. vyd.
Praha : Grada, 2013
236 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4821-4 (brož.)
ISBN 978-80-247-8734-3 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8735-0 (online ; epub)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
000250873
Předmluva ...9 // Poděkování ...10 // Úvod ...11 // Kapitola 1 Síla přesvědčivosti ...17 // Aristoteles a umění přesvědčivosti ...1? // Empatie ...21 // Upřímnost ...22 // Kapitola 2 Umění naslouchat ...25 // Mozek si neustále „mele svou" ...28 // Já tě přece slyším ...29 // Myslíme mnohem rychleji, než mluvíme ...30 // Nepřerušujte druhého ...31 // Nedokončujte věty druhých ...32 // Nemluvte, když mluví druhý ...33 // Neraďte moc brzy ...34 // Parafrázování ...35 // Kapitola 3 Prosím pozor ...39 // Potíže s udržením pozornosti ...42 // Křivka pozornosti ...45 // Nesouhlas posluchače ...46 // Vizuální rušivé prvky ...47 // Neustálé vyrušování ...48 // Jak si získat ještě větší pozornost ...50 // Změňte „zasedacípořádek" ...50 // Pozor na „výpadky" ...51 // Řekněte, co chcete říct ...52 // Kapitola 4 Řeč těla ...55 // Proč je neverbální komunikace důležitá ...58 // Parajazyk ...60 // Rozporná sdělení a „vyšší číslo“ ...61 // Jestliže je život karetní hra ...62 // Jak pomocí empatie porozumět řeči těla ...64 // Svět oplácí úsměv úsměvem ...66 // Řeč těla v praxi ...66 // Oční kontakt ...66 // Využíváni gest ...67 // Proč se vyhýbat negativním neverbálním signálům ...70 // Zkřížené paže ...70 // Jak sedíme ...72 // Další formy řeči těla ...73 // Prostorové vztahy ...73 // Kapitola 5 Kouzla paměti ...79 // „Jako by to bylo včera ..." ...80 // Senzorická paměť ...81 // Krátkodobá paměť ...81 // Dlouhodobá paměť ...82 // Kódování ...83 // Jak si zapamatovat jména ...84 // Zájem vždy potěší ...86 // Vytváření asociací ...87 // Představování ...88 // Pravidlo č. 1 : Soustřeďte se na jméno ...90 // Pravidlo č. 2: Přiřaďte jméno ke správnému obličeji ...91 // Mnémotechnika ...92 //
Proč jsou jména důležitá ...93 // Trumf v podobě vizitky ...93 // Plané sliby a jalové řeči ...94 // Jak si zapamatovat čísla ...97 // Jak si zapamatovat telefonní čísla ...98 // Paměť a pozornost ...99 // Kapitola 6 Slova v našich službách ...103 // Uvážlivý výběr slov ...107 // Dvakrát měř, jednou řež ...107 // Nejprve myslet a až pak mluvit - ne naopak ...109 // Otázky a zase otázky ...111 // Pozor na slůvko „proč" ...112 // Negativita ve 2. osobě ...113 // Přesvědčivost díky otevřené komunikaci ...114 // Rezolutní tvrzení ...114 // Generalizace ...116 // Nátlak ...117 // Žonglování se slovíčky ...118 // Když spolu hovoří muž a žena ...lži // Kapitola 7 Telefonní telepatie ...127 // Na začátku zazvonil telefon ...128 // Kultivovaná komunikace po telefonu ...130 // Hlasu může pomoci tělo ...132 // Výběr vhodného přístupu ...133 // Pracovní hovory ...134 // Primi kontakt ...136 // Přesvědčení klíčové osoby ...138 // Sjednání schůzky ...139 // Na druhém konci linky ...142 // Načasování ...144 // Když druhý není sám ...145 // Jak se při telefonování představit ...149 // Sjednávání schůzek ...150 // Méně je více ...151 // Telefonní telepatie v praxi ...153 // Kapitola 8 Spokojenost na obou stranách ...157 // Logika, nebo emoce? ...159 // Psychologie vyjednávání ...161 // Vyjednávání o zájmech a potřebách ...164 // Nechci problémy, chci řešení ...165 // Další vyjednávači techniky ...166 // Tipy, jak se stát lepším vyjednavačem ...168 // Prostředí ...169 // Kam si sednout ...170 // Co je třeba mít na paměti ...171 // Ústupky ...172 // Plán hry ...173 // Uzavření dohody ...174 // Vyjednávání v praxi ...175 // První jednání ...175 // Druhé jednání ...178 // Třetí jednání ...181 //
Kapitola 9 „Problematičtí“ jedinci (a jejich chování) ...189 // Očekávání ...190 // Zastávané role a jejich vymezení ...191 // Změna vlastního přístupu ...191 // Ocáleč ...193 // Vztekloun ...194 // Zkostnatělec ...195 // Namyslenec ...197 // Tlučhuba ...198 // Nepřítel ...199 // Otrava ...200 // Extrémní extrovert ...201 // Kapitola 10 Spektrum osobnosti ...205 // Jak určit, ? jakému typu lidé patří, a jak s nimi jednat ...207 // Introverze a extroverze ...207 // Charakteristika extrovertů ...210 // Charakteristika introvertů ...210 // Vnímání a intuice ...210 // Myšlení a cítění ...211 // Jak si různé typy získat na svou stranu ...213 // S jakými typy se běžně setkáme ...216 // Zbrkloun: „ Tak ať se moc nezdržujeme - kolik?" ...216 // Útočník: „Co z toho budu mit?“ ...218 // Puntičkář ...220 // Pohoddř: „Fajn, tak se sejdeme" ...222 // Rádobypřítel: „Já tě jednou dostanu “ ...223 // A jak jste na tom vy? ...225 // Žvanil ...225 // Uspávač hadů ...226 // Lichotník ...227 // Asertivec: „Mluvit se mnou je ve vašem zájmu. “ ...229 // Dodatek: odpovědi na kvizové otázky ...233 // Výsledky: váš kvocient přesvědčivosti (PQ) ...235 // Doslov ...236
(OCoLC)862712739
cnb002484734

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC