Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
3 (hodnocen1 x )
(11.7) Půjčeno:34x 
BK
EB
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2013
104 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-5032-3 (brož.)
ISBN 978-80-247-8736-7 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8737-4 (online ; epub)
Poradce pro praxi
němčina
Přeloženo z němčiny
Obsahuje bibliografii na s. 103-104
000250874
O autorech 7 // Předmluva 9 // 1. kapitola - Od „proti sobě" ke „společně" 11 // 1.1 Jak si udělat život krásnější 13 // 1.1.1 Win-win-co to vlastně je? 13 // 1.2 k čemu je nenásilná komunikace? 15 // 1.2.1 Proč „nenásilná"? 15 // 1.2.2 Co je pro nenásilnou komunikaci charakteristické?.. 16 // 1.2.3 Okruhy nenásilné komunikace 18 // 1.3 Porozumění konfliktům 19 // 1.3.1 Horký, nebo studený - typy konfliktů 20 // 1.4 Konflikty v podnikání-příležitost 23 // 1.4.1 Když chybí „kultura vedení sporů" 24 // 1.4.2 Být rovnocenným partnerem v hierarchických // strukturách/systémech 24 // 1.4.3 Co vám může přinést vedoucí pozice? 26 // 1.5 Mluvit bez násilí 27 // 1.5.1 Násilí v naší řeči 27 // 1.5.2 Mluvit v„já-sděleních" 28 // 1.5.3 Nový jazyk-nové myšlení 29 // 2. kapitola - Otevřené jednání 31 // 2.1 Mluvit, abychom byli vyslyšeni 33 // 2.2 Pozorování, nebo interpretace? 34 // 2.2.1 Vytvoření férových podmínek 34 // 2.2.2 Nástrahy při pozorování 35 // 2.3 Místo myšlenek vyjádřete pocity 38 // 2.3.1 Proč neradi projevujeme své pocity 38 // 2.3.2 Pocity jsou důležité informace 39 // 2.3.3 Jak se při vyjadřování pocitů vyhnout nástrahám 42 // 2.4 Vyjadřujte potřeby, ne strategie 45 // 5 // Obsah // Umění úspěšné komunikace // 2.4.1 Potřeby, jež jsou všem společné 46 // 2.4.2 Jak potřeby rozpoznat 49
// 2.4.3 Oddělte potřeby od strategií 51 // 2.5 Prosba místo žádosti 52 // 2.5.1 Cíl: Rovnocenné vztahy 52 // 2.5.2 Vztah před řešením 54 // 2.5.3 Jak úspěšně vyjádřit prosbu 57 // 2.5.4 Na koho směřujete své prosby 58 // 2.5.5 Prosba vyslovena -a co dál? 58 // 3. kapitola - Schopnost empaticky naslouchat 61 // 3.1 Vina, nebo porozumění-jak posloucháme? 63 // 3.2 Síla empatie 65 // 3.2.1 Co tím získáte? 65 // 3.2.2 Empaticky naslouchat-ale jak? 66 // 3.2.3 Znamená pochopení souhlas? 67 // 3.3 Co stojí empatickému naslouchání v cestě? 68 // 3.3.1 I vy potřebujete empatii 68 // 3.3.2 Zabýváme se víc sebou než druhými 69 // 3.3.3 Kdys empatii přestat? 71 // 3.4 Od konfliktu k win-win řešení 71 // 4. kapitola - Nenásilná komunikace v praxi 75 // 4.1 Za co neseme zodpovědnost 77 // 4.2 Vztah je víc než metoda 79 // 4.3 Návod pro vedení konfliktních rozhovorů 83 // 4.3.1 Příprava: mentální a emocionální 84 // 4.3.2 Vedení rozhovoru 87 // 4.3.3 Dodatečné úpravy - nejlepší příprava 90 // 4.4 Konstruktivní rozhovory ve firmě 92 // 4.4.1 S NK k novým řešením 92 // 4.4.2 Učit se z příkladů 93 // Literatura 101 // Knihy z edice Poradce pro praxi 103
(OCoLC)862712600
cnb002484735

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC