Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
1. vyd.
Ostrava : Moravapress, 2013
98 s. ; 21 cm

ISBN 978-80-87853-02-3 (brož.)
300 výt.
Obsahuje bibliografii na s. 89-92, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
000251009
OBSAH // ÚVODEM...5 // 1. IDEOVÉ ZÁKLADY SOCIOLOGIE...7 // 1.1 Základní sociologické pojmy...7 // 1.2 Předmět, funkce a struktura sociologie...9 // 1.3 Vztah sociologie k ostatním disciplínám...12 // 2. VÝVOJ SOCIOLOGICKÉHO MYŠLENÍ...14 // 2.1 Počátek 20. století jako období „velkých teorií“ // a sociologičtí klasikové...15 // 2.2 První velké empirické výzkumy a přechod // k interpretativnímu paradigmatu a každodennosti...22 // 2.3 Od 40. let do konce 20. století...25 // 2.4 Česká sociologie...42 // 3. ČLOVĚK V SOCIOKULTURNÍM PROSTORU...45 // 3.1 Kultura...45 // 3.1.1 Vznik a vývoj pojmu...46 // 3.1.2 Rozdělení a typologie kultury...47 // 3.1.3 Socializace, enkulturace, personalizace...51 // 3.1.4 Normy a hodnoty...55 // 3.1.5 Přetváření přírody a postupná „převaha“ člověka // nad ní, od přírody ke kultuře...58 // 3.2 Pospolitost a sociální skupiny...60 // 3.3 Sociální struktura...66 // 4. ČLOVĚK JAKO AKTÉR A ÚČASTNÍK KOMUNIKACE...72 // 4.1 Symbol jako komunikační prostředek...73 // 4.2 Masová komunikace a masová kultura...75 // 4.2.1 Historický vývoj masově komunikačních procesů...78 // 4.2.2 Teorie masové komunikace...81 // 4.3 Sociální jednání a jeho teorie...84 // ZÁVĚREM...88 // SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY...89 // RESUMÉ...93 // SUMMARY...94 // JMENNÝ REJSTŘÍK...95 // 4
(OCoLC)870286744
cnb002474808

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC