Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(21.7) Půjčeno:65x 
BK
[Opava] : Slezská univerzita v Opavě, 2013
387 s. ; 26 cm

ISBN 978-80-7248-952-7 (váz.)
Obsahuje bibliografii na s. 371-384
Anglické resumé
000251185
OBSAH // PŘEDMLUVA...7 // ZROZENÍ ČTENÁŘE // - JEŠTĚ PŘED ŠKOLOU A PŘED ČTENÍM...10 // VÝVOJOVÉ CHARAKTERISTIKY PŘEDŠKOLÁKA... 11 // PREDČTENÁŘSKÉ CHARAKTERISTIKY...22 // DĚTSKÁ (PŘED)ČTENÁRSKÁ POJETÍ...33 // LITERATURA PRO PREDČTENÁRE...52 // TVORBA LITERÁRNÍHO VĚDOMÍ...64 // DĚTSKÉ LITERÁRNÍ (PRED)VĚDOMÍ...68 // VÝCHOVA DĚTSKÉHO PREDČTENÁRSTVÍ...83 // PREDČTENÁŘ V RODINĚ...83 // PŘEDČTENÁŘ V MATERSKÉ ŠKOLE...86 // PREDCTENÁR V KNIHOVNĚ...89 // K DŮLEŽITOSTI HLASITÉHO PŘEDČÍTÁNÍ // MALÝM DĚTEM...97 // PRVNÍ ŠKOLNÍ LÉTA // - ČÍST CHTÍT, UMĚT I MUSET...105 // VÝVOJOVÁ SPECIFIKA DÍTĚTE MLADŠÍHO // ŠKOLNÍHO VĚKU... 106 // CHARAKTERISTIKY POČÁTKŮ VLASTNÍHO // ČTENÁŘSTVÍ DÍTĚTE... 112 // ČTENÁŘ JE TEN, KDO UMÍ ČÍST... 113 // BÝT PREPUBESCENTNÍM ČTENÁŘEM... 121 // VÝCHOVA ZAČÍNAJÍCÍHO ČTENÁŘE VE ŠKOLE... 127 // SPECIÁLNÍ OTÁZKY PREPUBESCENTNÍHO ČTENÁŘSTVÍ 138 // CO PREPUBESCENTY NA ČTENÍ BAVÍ A NEBAVÍ... 138 // POSTOJE PREPUBESCENTŮ K VYBRANÝM // STEREOTYPNÍM PŘEDSTAVÁM O ČTENÍ A ČTENÁŘSTVÍ 142 // DOMÁCÍ KNIHOVNIČKA MALÉHO ŠKOLÁKA... 149 // POHÁDKOVÉ VĚDOMÍ MLADŠÍCH ŠKOLÁKŮ... 154 // DOSPÍVÁNÍ ČTENÁŘE // - ČTENÍ I NEČTENÍ, UVÁŽENĚ I NAVZDORY...161 // ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKY PSYCHOSOCIÁLNÍHO // VÝVOJE PUBESCENTA... 162 // STRUKTURA PUBESCENTNÍHO ČTENÁŘSTVÍ... 170 // SPECIÁLNÍ OTÁZKY PUBESCENTNÍHO ČTENÁŘSTVÍ...
176 // CO PUBESCENTY NA ČTENÍ BAVÍ A NEBAVÍ... 176 // POSTOJE PUBESCENTŮ K VYBRANÝM // STEREOTYPNÍM PŘEDSTAVÁM O ČTENÍ A ČTENÁŘSTVÍ 179 // JE STÁLE ŽIVÝ FENOMÉN ČTENÁŘSKÉ EXPLOZE?... 186 // DOMÁCÍ KNIHOVNIČKA STARŠÍCH DOSPÍVAJÍCÍCH... 196 // CO PRO DOSPÍVAJÍCÍ ZNAMENÁ ČTENÍ...201 // HLEDÁNÍ ALTERNATIVNÍHO PROSTORU PRO BYTÍ // (ÚSPĚŠNÝM) ČTENÁŘEM...221 // POZNÁMKA K VÝCHOVĚ A VZDĚLÁVÁNÍ // PUBESCENTNÍHO ČTENÁŘE...232 // FENOMÉN PUBESCENTNÍHO NEČTENÁŘSTVÍ...236 // PROČ NEČTU - ANALÝZA VÝPOVĚDÍ PUBESCENTŮ O NEPOTŘEBÉ ČÍST KNIHY...239 // ADOLESCENTNÍ ČTENÁŘ // - ZA BRANOU DĚTSTVÍ A NA PRAHU DOSPĚLOSTI...261 // CHARAKTERISTIKA ADOLESCENCE DLE ZÁKLADNÍCH // VÝVOJOVÝCH HLEDISEK...261 // ČTENÁŘSTVÍ ADOLESCENTŮ...267 // MÍSTO ČETBY V ŽIVOTĚ ADOLESCENTŮ...269 // ZKOUMÁNÍ ADOLESCENTNÍHO ČTENÁŘE...270 // KDO JE TO ČTENÁŘ A JAKÝ JSEM ČTENÁŘ JÁ?...275 // VSTUPNÍ POZNÁMKA K TEORII A MOŽNOSTEM // ZKOUMÁNÍ PREKONCEPTŮ...276 // METODOLOGIE VÝZKUMU...280 // KDO JE TO ČTENÁŘ?...282 // PŘEDŠKOLÁCI...283 // MLADŠÍ ŠKOLÁCI...292 // PUBESCENTI...298 // ADOLESCENTI...307 // KDO JE TO ČTENÁŘ? - SHRNUTÍ...315 // JAKÝ JSEM ČTENÁŘ JÁ?...321 // PŘEDŠKOLÁCI...321 // MLADŠÍ ŠKOLÁCI...332 // PUBESCENTI...340 // ADOLESCENTI...353 // jaký jsem Čtenář já? - shrnutí...361 // LITERATURA...371 // RESUMÉ...385
(OCoLC)886606089
cnb002597061

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC