Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.5) Půjčeno:11x 
BK
1. vyd.
Praha : Česká školní inspekce, 2014
65 s. : il. ; 30 cm

ISBN 978-80-905632-3-0 (brož.)
"Národní zpráva šetření TALIS 2013 Vendula Kašparová Simona Boudová Martina Ševců Petr Soukup Tato publikace byla vydána jako plánovaný výstup projektu Kompetence III"--Tit. s.
Obsahuje bibliografické odkazy
000251494
1 O šetření TAUS 2013...6 // 1.1 Základní informace...6 // 1.2 O fázích výzkumu, výběru respondentů, sběru dat a návratnosti...7 // 1.3 O prezentaci výsledků v dalších kapitolách...8 // 1.4 O dalších výstupech z šetření TALIS 2013...8 // 2 Vedení a řízení školy ...9 // 2.1 Hlavní zjištění...9 // 2.2 Profesní vzdělávání ředitelů a jeho bariéry...10 // 2.3 Práce ředitele školy...11 // 2.4 Vedení a řízení školy...14 // 2.5 Pedagogický styl vedení školy...17 // 2.6 Spokojenost ředitelů v zaměstnání...17 // 3 Vzdělávání učitelů a jejich profesní rozvoj...18 // 3.1 Hlavní zjištění...18 // 3.2 Zaškolování nových učitelů ve škole a mentorování...19 // 3.3 Souhrnná míra účasti na profesním vzdělávání učitelů...21 // 3.4 Účast na jednotlivých formách profesního vzdělávání...22 // 3.5 Obsahová náplň absolvovaného profesního vzdělávání a hodnocení jeho efektivity ...25 // 3.6 Profesní rozvoj a jeho podpora ve školách...27 // 3.7 Potřeby učitelů v oblasti profesního vzdělávání...28 // 3.8 Bariéry účasti na profesním vzdělávání...29 // 4 Hodnocení učitelů a poskytování zpětné vazby...30 // 4.1 Hlavní zjištění...30 // 4.2 Formální hodnocení práce učitelů...31 // 4.3 Zpětná vazba poskytovaná učitelům v jejich práci...34 // 4.4 Postoje učitelů vůči hodnocení jejich práce a poskytování
zpětné vazby...37 // 5 Přesvědčení učitelů o způsobu vedení výuky, spolupráce učitelů, // jejich postupy při výuce a hodnocení práce žáků...39 // 5.1 Hlavní zjištění... 39 // Konstruktivistický postoj učitelů k výuce... // Spolupráce učitelů ve škole... // Uplatňování různých vyučovacích postupů ve třídě... // Uplatňování různých způsobů hodnocení žáků... // Atmosféra ve školách a ve třídách... // Hlavní zjištění... // Atmosféra ve školách... // Atmosféra ve třídách a podíl času věnovaného výuce v hodinách výuky... // Subjektivně vnímaná vlastní zdatnost učitelů a jejich spokojenost v zaměstnání // Hlavní zjištění... // Subjektivně vnímaná vlastní zdatnost učitelů... // Spokojenost učitelů v zaměstnání... // Některé další souvislosti...

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC