Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
1st pub.
Abingdon : Routledge, 2012
x, 286 s. : il., formuláře ; 25 cm

objednat
ISBN 978-0-415-69015-7 (brož.)
Část. text tištěn napříč
Obsahuje bibliografii na s. 195-206 a rejstříky
000251703
Contents // Preface vii // Acknowledgements x // 1 Visible learning inside 1 // PART 1 The source of ideas and the role of teachers 9 // 2 The source of the ideas 11 // 3 Teachers: the major players in the education process 25 // PART 2 The lessons 39 // 4 Preparing the lesson 41 // 5 Starting the lesson 77 // 6 The flow of the lesson: learning 103 // 7 The flow of the lesson: the place of feedback 129 // 8 The end of the lesson 155 // PART 3 Mind frames 167 // 9 Mind frames of teachers, school leaders, and systems 169 // References 195 // Appendix A Checklist for ‘visible learning inside’ 207 // Appendix ? The 900+ meta-analyses 212 // Appendix C A list of influences on achievement 266 // v // Contents // Appendix D Rankings and effect sizes of program influences from the // end-of-chapter exercises 269 // Appendix E Calculating effect sizes 271 // Appendix F The Irving Student Evaluation of Accomplished Teaching Scale 274 // Author index 276 // Subject index 280

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC