|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(11.8) Půjčeno:47x
|
|
BK
|
|
EB
|
|
Příručka
|
|
|
|
|
|
2., rozš. vyd.
|
|
Praha : Grada, 2014
|
|
336 s. : il. ; 25 cm
|
Externí odkaz
|
Plný text PDF (Bookport)
|
|
* Návod pro Bookport
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-247-4806-1 (váz.)
|
|
ISBN 978-80-247-8945-3 (online ; pdf)
|
|
ISBN 978-80-247-8946-0 (online ; epub)
|
|
Obsahuje bibliografii na s. 336
|
|
Popsáno podle tištěné verze
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
000252029
|
|
Několik vzpomínek... 7 // Úvod // 1 Učení a vzdělávání ... 17 // 1.1 Smysl a podstata učení... 18 // 1.2 Účel a formy vzdělávání ... 32 // 1.3 Kontext vzdělávání dospělých... 47 // 1.4 Stav vzdělávání dospělých... 67 // 2 Volba témat ... 75 // 2.1 Problémy a souvislosti... 76 // 2.2 Lokalizace příčin a definice cílové skupiny ... 92 // 2.3 Měření kompetencí a změnové vektory... 109 // 2.4 Rozsah zadání a změnové programy... 117 // 3 Volba metod... 121 // 3.1 Stavební kameny vzdělávacích programů... 122 // 3.2 Struktura a dynamika tréninku... 197 // 3.3 Tréninkový proces... 224 // 3.4 Konzultace a koučování... 253 // 4 Lidé a potíže... 275 // 4.1 Lidské aspekty vzdělávání... 276 // 4.2 Klíčové subjekty ... 280 // 4.3 Obtížné situace... 304 // 4.4 Problémoví lidé ... 311 // Závěrečné shrnutí... 321 // Výběr zajímavé literatury ... 329 // Podrobný obsah // 331
|
|
(OCoLC)872339798
|
|
cnb002535396
|