O autorovi // Poděkování // PROLOG // Jaksi získat každé publikum ...11 // PRVNÍ dějství // Vytvořte příběh // VÝSTUP PRVNÍ // Plánujte jako v dobách analogu // VÝSTUP DRUHÝ // Odpovězte na nejdůležitější otázku // VÝSTUP TŘETÍ // Probuďte v sobě mesiášské poslání // výstup Čtvrtý // Využívejte krátká klíčová sdělení ve stylu Twitteru // VÝSTUP PÁTÝ // Jasně a přesvědčivě nastiňte, o čem budete mluvit // VÝSTUP ŠESTÝ // Představte padoucha // VÝSTUP SEDMÝ // Odhalte hrdinu-přemožitele // PRVNÍ PŘESTÁVKA // Dodržujte pravidlo deseti minut ...83 // DRUHÉ DÉJSTVÍ // Nabídněte zážitek // 85 // VÝSTUP OSMÝ // Věřte v jednoduchost // 87 // VÝSTUP DEVÁTÝ // Vdechněte uváděným číslům život ...102 // VÝSTUP DESÁTÝ // Nebojte se pozitivních slov ...109 // VÝSTUP JEDENÁCTÝ // Zvěte si na pódium hosty ...120 // VÝSTUP DVANÁCTÝ // Ukažte, jak vypadá praxe ...128 // VÝSTUP TŘINÁCTÝ // Snažte se publikum ohromit ...139 // DRUHÁ PŘESTÁVKA // Schiller se učil od mistra nad mistry ...147 // TŘETÍ DĚJSTVÍ // Pilujte a zkoušejte ...149 // VÝSTUP ČTRNÁCTÝ // Ovládněte pódium ...151 // VÝSTUP PATNÁCTÝ // Buďte uvolnění a přirození ...161 // VÝSTUP ŠESTNÁCTÝ // Zvolte odpovídající oblečení ...173 // VÝSTUP SEDMNÁCTÝ // Zapomeňte na poznámky ...175 // VÝSTUP OSMNÁCTÝ // Užijte si to ...182 // PŘÍDAVEK // A ještě něco ...188 // DOSLOV // Steve Jobs optikou této knihy ...192 // POZNÁMKY ...206