Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Brno : Paido, 2008
145 s. : il. ; 23 cm
Externí odkaz    Elektronická verze na webu nakladatelství Paido 
   Obsah 

ISBN 978-80-7315-165-2 (brož.)
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 10
Na obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Anglické resumé
000252070
Předmluva -- Pedagogical content knowledge jako konceptuální východisko pro výzkum moudrosti praktiků-Rainer Bromme -- Sociální a personální dimenze výzkumu didaktických znalostí obsahu-Dominik Dvořák -- Zkoumání didaktických znalostí obsahu: vybrané přístupy, metody a techniky Tomáš Janík -- Příspěvek k diskusi o metodologických problémech diagnostiky didaktické znalosti obsahu Michaela Píšová -- K možnostem zkoumání profesní kompetence učitele cizích jazyků v některých jejích doménách Pavel Brebera, Klára Kostková -- Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka -- na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků -- Světlana Hanušová -- K problematice oborově didaktických kompetencí učitelů matematiky a jejich zkoumání Alena Hošpesová, Marie Tichá -- Diagram obsahové struktury vyučovací hodiny: ukázka z výuky fyziky-Maja Brůckmannová, Tomáš Janík -- Znalost obsahu společenskovědních předmětů -- u studentů učitelství primární školy: příklad pojetí tématu rodina -- Michaela Dvořáková -- Princip imaginace v didaktické znalosti obsahu -- (na empiricko-výzkumném příkladu výtvarného projevu) -- Jan Slavík, Jindřich Lukavský, Andrea Lajdová -- Metodologie výzkumu specifické didaktické znalosti učitele tělesné výchovy-Rudolf Psotta, Lubomír Dobrý -- Summary -- Autoři
(OCoLC)236560915
cnb001797177

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC