Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.05.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:2x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Academia, 2014
438 s. : il. (některé barev.), 1 mapa ; 22 cm

objednat
ISBN 978-80-200-2372-8 (váz.)
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
Anglické resumé
000252470
Úvod do historie, teorie a výzkumu spotřební kultury 7 - Pavel Zahrádka // Vznik spotřební kultury a historie jejího výzkumu // Historie spotřební kultury 21 - Jan Kalenda // Počátky marketingu a výzkumu trhu: informace, instituce a trhy 58 - Hartmut Berghoff, Philip Scranton, Uwe Spiekermann // Spotřeba, identita a sociální distinkce // Sociologie spotřeby: jednání, distinkce a identita 87 - Roberta Sassatelliová // Kulturní spotřeba a sociální distinkce v České republice 114 - Jiří Šafr // Teorie nakupování 144 - Daniel Miller // Propagace spotřební kultury: marketing, reklama a obchodní značky // Sociologie reklamy 175 - York Kautt // Účinky reklamy a skeptický spotřebitel 211 - Jörg Matthes // Sociologie značky 233 - Kai-Uwe Hellmann // Současný strategický marketing: spojení strategie, marketingu a spotřební kultury 254 - Franz Liebl // Nové trendy ve výzkumu spotřební kultury: produktová komunikace 288 - Rainer Gries // Kritika a budoucnost spotřební kultury // Kritika konzumerismu 317 - Joseph Heath // Estetika spotřební kultury 337 - Pavel Zahrádka // Alternativní hédonismus a život v dobrovolné skromnosti 365 - Kate Soperová, Martin Fafejta // Moralizace trhů: spotřeba v moderní společnosti 402 - Nico Stehr, Marian Adolf // O autorech 419 // Summary 425 // Jmenný rejstřík 429 // Věcný rejstřík 432

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC