1. Proč hodnotit podnik // 1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným // 1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti // 1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů // 2. Finanční analýza // 2.1 Finanční analýza uživatelé // 2.2 Finanční analýza její vstupy // 2.3 Základní metody finanční analýzy // 3. Nástroje hodnocení podniku // 3.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku // 3.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis) // 3.3 Risk index modely // 3.4 Vícenásobná diskriminační analýza // 3.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti // 3.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami // 3.7 Neuronové struktury NN // 4. Bonitní a bankrotní modely // 4.1 Finanční analýza Schmallenbachova společnost // 4.2 Dynamický stupeň zadlužení // 4.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely // 4.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely // 4.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely // 5. EVA Economic Value Added (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová) // 5.1 Základní struktura ukazatele EVA // 5.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA // 5.3 Rozbor ukazatele EVA // 6. EVA Economic Value Added (Neumaierovi) // 6.1 WACC a ratingový model // 6.2 Tržní přidaná hodnota MVA Market Value Added // 7. Harry Pollak hodnocení životaschopnosti podniku // 8. Vypovídací hodnota vybraných bankrotních modelů // 8.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku // 8.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku // 8.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků« // Poměrová finanční analýza // Metody komplexního hodnocení podniku (bankrotní a bonitní modely)