Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3.5) Půjčeno:7x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2014
84 s. : il. ; 30 cm

ISBN 978-80-7464-670-6 (brož.)
Na obálce nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, Katedra informačních a komunikačních technologií
Obsahuje bibliografii na s. 82-83 a bibliografické odkazy
000253063
Obsah // Slovo úvodem...6 // Korespondenční úkol...7 // 1 Základy marketingu...8 // 1.1 Definice marketingu...8 // 1.2 Význam marketingu...10 // 1.3 Koncepce v marketingu...11 // 2 Identita a poslání organizace...16 // 2.1 Reputace...17 // 2.2 Značka...19 // 2.3 Grafický manuál...20 // 2.4 Poslání (mise) organizace...21 // 3 Marketingové analýzy...24 // 3.1 Oblasti a časové horizonty analýz...24 // 3.2 SWOT analýza...25 // 4 Marketingový mix...29 // 4.1 Produkt...30 // 4.2 Cena... 33 // 4.3 Distribuce...36 // 4.4 Komunikace...40 // 5 Školní web...45 // 5.1 World Wide Web...46 // 5.2 Cíle školního webu...46 // 5.3 Předpoklady úspěšného firemního webu...49 // 6 Public relations...56 // 6.1 Příznivá publicita...58 // 6.2 Event marketing...60 // 6.3 Veletrhy a výstavy...61 // 6.4 Sponzoring...63 // 6.5 Firemní publikace...63 // 6.6 Prostředky individuálního působení...63 // 6.7 Krizová komunikace...63 // 6.8 Marketing na sociálních médiích...64 // 7 Reklama...68 // 7.1 Internetová reklama...70 // 7.2 Televize...71 // 7.3 Rozhlas...72 // 7.4 Noviny...73 // 7.5 Časopisy...74 // 7.6 Venkovní reklama...75 // 7.7 Ostatní formy komunikace...78 // Seznam použité a doporučené literatury...82

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC