Vědátor, praktik a „nevědátor" Koncepce sedmi učebních úkolů -- Jak učit sportovní hru? -- Co je pro začátečníka důležitější, hra nebo dril? -- Co víme o volejbalových dovednostech? -- Míchat činnosti v herním tréninku začátečníků? -- Máme mladým hráčům občas tolerovat chyby? -- Jak opravovat mladé hráče v tréninku? -- Inventáře typových faktorů tréninkových a herních situací -- Jakým jazykem mluvit? -- První učební úkol Základní volejbalová odbití -- Charakteristika základních odbití -- Obecné poznámky k tréninku -- Odbití prsty -- Odbití bagrem -- Odbití jednoruč vrchem -- Druhý učební úkol -- Základy individuálních herních činností a součinnosti -- Charakteristika základů herních činností a součinnosti Obecné poznámky k tréninku Základy nahrávky Základy přihrávky Základy útočného úderu -- Třetí učební úkol -- Individuální herní činnosti a základy herních kombinací -- Charakteristika herních činností a základů herních kombinací -- Obecné poznámky k tréninku -- Nahrávka a základy útočných kombinací -- Přihrávka jako herní činnost -- Útočný úder a základy útočných kombinací -- Čtvrtý učební úkol -- Herní činnosti v rámci herních kombinací -- Charakteristika herních činností v rámci herních kombinací -- Obecné poznámky k tréninku -- Nahrávka a útočný úder v rámci útočné kombinace -- Přihrávka a zakládání útoku -- Doslov -- Docent Nezažil doporučuje k přečtení -- Seznam použitých obrázků