Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.11.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vyd. 1.
Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2014
267 s. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7419-171-8 (brož.)
Studie ; sv. 110
Obsahuje bibliografii na s. 234-248, bibliografické odkazy a rejstříky
Anglické resumé
001401265
Obsah // PŘEDMLUVA // Zpochybnění mýtů (Stanislav Štech) 11 // Kapitola 1 // Úvod: východiska, data a témata 16 // 1.1 Úvod na scénu neklidu 17 // 1.2 Klíčové parametry terénu a anonymita 21 // 1.3 Logika řazení a struktura kapitol 23 // MEZIHRA: CO CEKAT OD ETNOGRAFICKÉHO VÝZKUMU? 26 // Kapitola 2 // Učení a vyučování: memorování, opisování a jejich alternativy 34 // 2.1 Co přinesla masifikace katedrám: pohled vyučujících 35 // 2.2 Vzdělávání ve velkých skupinách 37 // 2.3 Vzdělávání v malých skupinách // 2.4 Replikace vědéní při zkoušení // 2.5 Podoby vzdělávání bez replikace vědění 50 // 2.6 Závěry 57 // MEZIHRA- PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH 61 // Kapitola 3 // Vyučující: akademické zaměstnání mezi flexibilitou a nejistotou 69 // 3.1 Akademické příbuzenství - „brzda flexibility" 71 // 3.2 Přechody mezi akademickou a profesní sférou 73 // 3.3 Přechody mezi akademickou a mimoprofesní sférou 79 // 3.4 Kombinování úvazků v akademické sféře 81 // 3.5 Přeshraniční mobilita 87 // 3.6 Flexibilní horizonty: projektová práce a krátkodobé kontrakty 90 // 3.7 Závěiy 92 // 7 // 1 š // MEZIHRA- PROJEKTOVÉ ŽIVOTY PROJEKTOVÉHO TÝMU // 95 // Kapitola 4 // Výzkum: rozmanitost vědění v akademické praxi 102 // 4.1 Co je to výzkum a jaký výzkum je smysluplný? 103 // 4.2 Disciplinarita a interdisciplinarita 105 // 4.3 Každodenní výzkumná praxe a její infrastruktura 109
// 4.4 Role studujících ve vytváření vědění a zapojování vědění do výuky 113 // 4.5 Vědění v institucionálním a finančním kontextu 118 // 4.6 Závěry 123 // MEZIHRA: HODNOCENÍ VÝZKUMU V EVROPSKÝCH ZEMÍCH 125 // Kapitola 5 // Akademické a profesní vzdělávání: // kurikula pro vědu i pro praxi 135 // 5.1 Akademické vzdělávání 137 // 5.2 Profesní vzdělávání 144 // 5.3 Závěry 160 // MEZIHRA PROFESNÍ DOKTORÁT V ZAHRANIČÍ A V ČESKU 163 // Kapitola 6 // Jaké jsou kvality českého vysokého školství? 172 // 6.1 Politiky kvality 174 // 6.2 Kvalita vyučování a učení se 178 // 6.3 Akademická profese a její kvality 182 // 6.4 Body za kvalitu - kvalita za body 185 // 6.5 Kvalita teorie a kvalita praxe 192 // 6.6 Závěry 196 // MÍSTO DOSLOVU // Nad smyslem vysokého školství a jeho reformování: rozhovor Jiřího Nantla s autorským týmem 198 // Summary 232 // Seznam literatury 234 // Seznam použitých zkratek // 249 // Příloha: // Zkoumané katedry 250 // 0 autorkách a autorech 260 // Jmenný rejstřík 263 // Věcný rejstřík 264

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC