Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.02.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2014
110 s. : il., noty ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-7464-665-2 (brož.)
Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Obsahuje bibliografii na s. 106-108, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
001401456
ÚVOD 5 // 1 ČESKÁ ARTIFICIÁLNÍ HUDBA PRO CIMBÁL V OBDOBÍ 1945-1989 7 // 1.1 K aktuálnímu stavu hudebněvědného výzkumu se zaměřením na českou artificiální hudbu pro cimbál 7 // 1.2 Historický nástin české artificiální hudby pro cimbál 8 // 1.3 Organologické hledisko - poznámky k profesionální výrobě, konstrukci // a distribuci cimbálů 12 // 1.4 Profily vybraných pedagogů, interpretů, skladatelů 13 // 1.4.1 Alben Kek (1893-1972) 14 // 1.4.2 Vojtěch Brada (1911-1983) 15 // 1.4.3 Helena Červenková (1937) 17 // 1.4.4 Kateřina Zlatníková (1939-2013) 17 // 1.4.5 Ludmila Dadáková (1940) 18 // 1.4.0.lan Kapr (1914-1988) 19 // 1.4.7 Jaromír Dadák (1930) 20 // 1.4.8 Jarmila Mazourová (1941) 21 // 2 JAN KAPR: SONATA PER CIMBALON (1968) 22 // 2.1 Úvodní informace o skladbě 22 // 2.2 Forma 22 // 2.3 Melodika a vertikalita 26 // 2.4 Kinetika 28 // 2.5 Zvukový aspekt a dynamika 30 // 2.6 Hudebněanalytický pohled 32 // 2.6.1 I. věta 32 // 2.6.2 II. věta 36 // 2.6.3 III. věta 40 // 2.6.4 IV. věta 43 // 3 JAROMÍR DADÁK - SONÁTA PRO CIMBÁL (1980) 47 // 3.1 Úvodní informace o skladbě 47 // 3.2 Forma 47 // 3.3 Melodika a vertikalita 51 // 3.4 Kinetika 53 // 3.5 Zvukový aspekt a dynamika 54 // 3.6 Hudebnčanalytický pohled 56 // 3.6.1 Prolog 56 // 3.6.2 Expozice první věty 58 // 3.6.3 Provedeni 1. vět v 61 // 3.6.4 K. věta 62 // 3.6.5 Repríza I. věty 67 // 3.6.6 Epilog 71 // 4 JARMILA MAŽOUROVÁ: // TŘI METAMORFÓZY PRO CIMBÁL (1987) 72 // 4.1 Úvodní informace o skladbě 72 // 4.2 Forma 73 // 4.3 Melodika a vertikalita 75 // 4.4 Kinetika 79 // 4.5 Zvukový aspekt a dynamika 80 // 4.6 Hudebnčanalytický pohled 81 // 4.6.1 Část I. Láska XI // 4.6.2 Část II. Zrada X3 // 4.6.3 Část III. Nenávist X6 //
5 INTERPRETAČNÍ ASPEKTY ČESKÉ ARTIFICIÁLNÍ HUDBY PRO CIMBÁL V OBDOBÍ 1945-1989 // (NA PŘÍKLADU KOMPOZIC JANA KAPRA, JAROMÍRA DADÁKA A JARMILY MAZOUROVÉ) 91 // 5.1 Úvodem k problematice interpretační analýzy (se zaměřením na kompozice pro cimbál) 91 // 5.2 Interpretační techniky pro cimbál 92 // 5.2.1 Arpeggia, přírazy 92 // 5.2.2 Tremolo 92 // 5.2.3 Pizzicato 93 // 5.2.4 Netradiční způsoby rozeznění 93 // 5.2.5 Pedalizace 93 // 5.3 Interpretační analýza vybraných kompozic pro cimbál 94 // 5.3.1 Sonata per cimbalon (Jan Kapr) 94 // 5.3.2 Sonáta pro cimbál (Jaromír Dadák) 97 // 5.3.3 Tri metamorfózy pro cimbál (Jarmila Mazourová) 99 // ZÁVĚR 102 // RESUMÉ 104 // ABSTRACT 105 // PRAMENY A LITERATURA JMENNÝ REJSTŘÍK // 106

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC