Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.5) Půjčeno:11x 
BK
Vyd. 1.
Hradec Králové : Gaudeamus, 2014
159 s. : il., portréty ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7435-393-2 (brož.)
Recenzované monografie ; 42
Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta
200 výt.
Obsahuje bibliografii na s. 146-150, bibliografické odkazy a rejstříky
Anglické, francouzské, německé a ruské resumé
001401519
OBSAH // PŘEDMLUVA...9 // 1 LITERATURA PRO DĚTI A MLÁDEŽ...11 // 1.1 Pojem a definice...11 // 1.2 Funkce literatury pro děti a mládež...12 // 2 ASPEKTY LITERATURY PRO DĚTI A MLÁDEŽ...14 // 2.1 Literární aspekt...14 // 2.2 Pedagogicko-psychologický aspekt...21 // 2.3 Čtecí aspekt...34 // 3 POHÁDKA...45 // 3.1 Pojem a definice...45 // 3.2 Typologie pohádky...46 // 3.3 Funkce a význam pohádky pro výuku cizích jazyků...51 // 4 KOMIKS...54 // 4.1 Pojem a definice...54 // 4.2 Výstavba komiksu...55 // 4.3 Druhy a motivy komiksu...56 // 4.4 Historie komiksu...57 // 4.5 Wilhelm Busch...58 // 4.6 Literárně-pedagogický pohled na komiks a jeho využití // ve výuce cizích jazyků...59 // 5 DOBRODRUŽNÁ LITERATURA...61 // 5.1 Pojem a definice...61 // 5.2 Formy dobrodružné literatury pro děti a mládež...63 // 5.3 Význam dobrodružné literatury pro děti a mládež...75 // 6 ENCYKLOPEDIE...77 // 6.1 Pojem a definice...77 // 6.2 Formy encyklopedie...78 // 6.3 Význam encyklopedie pro výuku cizích jazyků...80 // 7 OBRÁZKOVÁ KNÍŽKA...82 // 7.1 Pojem a definice...82 // 7.2 Čtenář obrázkové knížky...83 // 7.3 Tematické skupiny obrázkové knížky...85 // 7.4 Literárně-pedagogický význam obrázkové knižky // pro výuku cizích jazyků...88 // 8 PŘÍBĚHY PRO DĚTI...91 // 8.1 Pojem a definice...91 // 8.2 Tematické oblasti příběhů pro děti...93 // 8.3 Didakticko-metodická kritéria při volbě dětských příběhů // v hodinách cizích
jazyků...95 // 9 DÍVČÍ ROMÁN...97 // 9.1 Pojem a definice...97 // 9.2 Období dospívání...98 // 9.3 Hodnocení dívčího románu a možnost jeho využití // v hodinách cizích jazyků...100 // 10 BÁSNICKÁ TVORBA PRO DĚTI A MLÁDEŽ...102 // 10.1 Pojem a definice...102 // 10.2 Ke vzniku básnické tvorby pro děti a mládež...103 // 10.3 Tematický okruh básnické tvorby pro děti a mládež...105 // 10.4 Psychologické a sociální aspekty básnické tvorby pro děti a mládež 107 // 10.5 Didaktické využití básnické tvorby pro děti a mládež // ve výuce cizích jazyků...109 // 11 LITERÁRNÍ TVORBA PRO MLÁDEŽ...111 // 11.1 Pojem a definice...111 // 11.2 Vývoj hlavního okruhu čtenářů...112 // 11.3 Témata problémově zaměřené literatury pro mládež...113 // 11.4 Hodnotící aspekty a využití ve výuce cizích jazyků...115 // 12 ČASOPISY PRO DĚTI A MLÁDEŽ...117 // 12.1 Pojem a definice...117 // 12.2 Dětské časopisy...119 // 12.3 Časopisy pro mládež...122 // 13 MÉDIA...125 // 13.1 Pojem a definice...125 // 13.2 Auditívni prostředky...128 // 13.3 Audiovizuální prostředky...129 // 13.4 Multimédia...130 // 13.5 Didaktické využití médií ve výuce cizích jazyků s podtextem literatury // pro děti a mládež...131 // SUMMARY...133 // ZUSAMMENFASSUNG...135 // RÉSUMÉ...138 // KKKKKK...141 // SEZNAM POUŽITÝCH ZKRATEK...144 // SEZNAM OBRÁZKŮ, TABULEK, GRAFŮ...145 // SEZNAM LITERATURY...146 // JMENNÝ REJSTŘÍK...151
// VĚCNÝ REJSTŘÍK...155
(OCoLC)886602725
cnb002584720

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC