Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
Příručka
1. vyd.
Brno : BizBooks, 2014
264 s. ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-265-0274-6 (váz.)
Obsahuje bibliografie a rejstřík
001401552
Obsah // Předmluvo 7 // Úvodem 18 // Cukry 31 // Doporučení 32 // Kdo moc sladí, tloustne. Je to pravda? 33 // Sacharidy a cukry - energie pro mozek a svaly 38 // Cukr a tělesná hmotnost 41 // Cukr ve výživě dětí 42 // Příjem vitaminů a minerálních látek ve stravě dětí 44 // Zdravý chrup 45 // Existují esenciální sacharidy (spíše cukry)? 46 // Diabetes 50 // Diabetes a výživa 51 // Diabetes a tělesná hmotnost 53 // Antioxidanty a některé další specifické látky 60 // Doporučení pro stravování diabetiků 64 // Konzumace sacharidů a cukru 67 // Glykemický index, glykemická nálož a inzulinotropní efekt bílkovin 71 // Glykemický index (Gl) 71 // Kauza fruktóza 80 // Laktózová intolerance 85 // Nízkosacharidové diety 87 // Závěry 89 // Pšenice aneb pravda o chlebu 90 // Souvislosti mezi konzumací cukrů a sacharidů a zdravotním stavem 96 // Akrylamid 102 // Sacharidy a ovoce 104 // Sacharidy - trocha teorie 106 // Co vlastně jsou sacharidy? 107 // Popis hlavních druhů sacharidů v lidské výživě 107 // Použité zdroje 109 // Tuky 113 // Doporučení 114 // Jak je to s tuky doopravdy? 114 // Jsou tuky ve výživě nezbytné? Ano, bez diskuze! 116 // Diskutabilní vlastnosti tuků 117 // Tuky-„schizofrenní" živina 118 // V jaké formě a v jakém množství konzumovat tuky? 119 // Obecné závěry 122 // Shrnutí 125 // Diskuze к opatřením ke zdravější stravě 126 // Jak snížit příjem nasycených tuků (SAFA)? 127
// Volné a skryté tuky 128 // Kolika jaké tuky? 129 // Kdo nám vládne? Hormony! 130 // Nadváha a obezita - souvislost s příjmem základních živin v redukčních dietách 132 // Souhrn 133 // Vhodné hodné tuky-a na co? 135 // Použití tuků v kuchyni 135 // Deset způsobů, jak přidat do stravy zdravé tuky 137 // Nasycené tuky nejsou tak špatné 146 // Chemie tuků 149 // Základní druhy tuků 149 // Některé specifické mastné kyseliny a steroly 150 // Margaríny (ztužené tuky) 152 // Máslo-je lepší než margarín? 154 // Margaríny vs. máslo 155 // Mléko a mléčný tuk 158 // Druhy másla 159 // Význam másla ve výživě 159 // Rostlinné oleje 160 // Omega-3 mastné kyseliny 161 // Konjugovaná kyselina linolenová (CLA) 162 // Kyselina alfa-linolenová (ALA) 163 // Kril 163 // Olej z tresčích jater 164 // Kyselina gama-linolenová (GLA) (omega-6) 165 // Transnenasycené mastné kyseliny (TMK) 165 // Cholesterol - zákeřný zabiják? 171 // Použité zdroje 188 // Sůl 191 // Doporučení 192 // Sůl ve výživě 193 // Ve kterých potravinách je přemíra soli? 199 // Sůl neboli NaCI 203 // Potraviny a pochutiny obsahující nadbytek soli (nebo sodíku) 203 // Na sodík nejbohatší druhy potravin 204 // Sodík 210 // Hypertenze 212 // Sůl (sodík), draslík a tlak krve 214 // Diskuze o zdravotních opatřeních 216 // Doporučení autora 220 // Sůl - její druhy a další„vychytávky" 221 // Podoby kuchyňské soli 225 // I // Jód a
sůl 232 // Co je to jód 233 // Jód a štítná žláza 233 // Přírodní zdroje jódu podrobněji 235 // Problémy s udržením vyváženého příjmu jódu 237 // Jód ve stravě 239 // Závěry o jódu ve stravě 243 // Strumigeny ve stravě 245 // Fluor 246 // Fluor v potravinách 250 // Použité zdroje 253 // Několik rod závěrem 255 // O autorech 258 // Rejstřík 260 // 6
(OCoLC)900136422
cnb002635403

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC