Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 30.10.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
1. vyd.
Praha : Česká školní inspekce, 2014
57 s. : barev. il. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-905632-6-1 (brož.)
1000 výt.
Obsahuje bibliografické odkazy
001401607
Úvod ...6 // Shrnutí ...7 // 1 Počítačová a informační gramotnost v českém kurikulu ...9 // 2 O šetření ICILS ...13 // 3 Výsledky žáků v testu počítačové a informační gramotnosti ...17 // 4 Vybrané faktory ovlivňující výsledky žáků ...21 // 5 Podrobnější pohled na české žáky ...29 // 6 Podmínky pro rozvoj počítačové a informační gramotnosti v českých školäch ...35 // 7 Závěry a doporučení ...45 // Příloha A - popis dovednostních úrovní ...47 // Příloha B - pojetí testových modulů a příklady testových úkolů ...49
cnb002615289

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC