Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7.5) Půjčeno:15x 
BK
1. vyd.
Brno : BizBooks, 2012
248 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-265-0002-5 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografii na s. [225]-243 a rejstřík
001401788
Ohlasy na knihu // Jak cool značky zůstávají hot 6 // Poděkování 9 // Předmluva 12 // Úvod 15 // Kapitola 1 Definujeme generaci Y 19 // X, Y, Z: tři mladé generace 20 // Deset přikázání a sedm smrtelných hříchů podle generace Y 25 // Příčina bez rebelů: nový vzorec ve vztahu rodič-dítě 26 // Potřešténý mozek: neurologie teenagera 28 // Závislí na stimulaci 33 // Rozdrobený svět 34 // Crowdsourcing a spoluvytváření 36 // Telenovela zvaná JÁ: nový narcismus mladých 39 // Bourání mýtů o generaci Y 43 // Závěr 49 // Kapitola 2 Vývoj modelu značky pro nového spotřebitele 53 // Síla šeptandy 53 // Výzkumný vzorek: 5 000 příběhů o značkách se nemůže mýlit 55 Značky pro generaci Y: pět faktorů úspěchu 58 // Dvě případové studie o tvorbě značky pro generaci Y 61 // Závěr 66 // Jak cool značky zůstávají hot // Kapitola 3 Co pro značku znamená být cool 69 // Co je „cool“ podle generace Y 70 // Cool zaklínadlo 75 // Některé kategorie jsou si rovnější 78 // Jak dosáhnout toho, aby vaše značka byla cool 83 // Je generace Y loajální ? cool značkám? 88 // Jak zjistit, co je cool 98 // Coolhunting 98 // Pozdvižení v Zemi Nezemi: touha dospělých zůstat mladí a cool 103 Závěr ?5 // Kapitola 4 Jediné a pravé: autenticita značky 107 // Reálné kořeny: proč jsou autentické značky in 109 // Skutečné příběhy a vytvořený kult: jak značky // zachycují autenticitu 113 // První, poslední, moje všechno: používání ukazatelů původu 117 // Ironie zabila autenticitu: jak generace Y vnímá tvrzení o autenticitě 120 // Jak si generace Y cení poctivosti 125 // Levis překládá autenticitu generaci Y 128 // Závěr 132 // Kapitola 5 Všichni chceme jedinečné značky 135 // Jak jedinečná je vaše jedinečná prodejní nabídka? 136 // DNA značky 138 //
Láska je bitevní pole: identifikace faktorů ovlivňujících trh 142 // Maskoti značek, somatické markéry a memy 145 // Závěr 153 // Kapitola 6 Ztotožnění se značkou I55 // Znát sebe, znát tebe: jak puberťáci tvoří svou identitu 157 // Hledání „kmene“: teenageři pátrají po životním stylu, který by jim vyhovoval 162 // 3D zrcadlo pro všechny: mapování životních stylů mladých 166 // Bez ID vstup zakázán: důsledky pro značky 171 // Od Avataru po YouTube: tvorba online identity 180 // Závěr 184 // Obsah // Kapitola 7 Štěstí: Generace Y zbožňuje značkové emoce 187 // Myslíme méně, než si myslíme: klíčová role emocí 188 // Nejste jediní se smíšenými pocity: emoce související se značkami 191 // Jak mohou značky využít emoce 195 // Přivlastňování, nenávist a video: když se o vás mluví negativně 203 Don’t worry, be happy: štěstí díky zážitkům 206 // Kouzelné okamžiky: značky podporují veselé akce 213 // Závěr 216 // Závěr 217 // Dodatek 1 Několik čísel od výzkumného týmu 221 // Dodatek 2 Nadace Staying Alive 223 // Poznámky 225
(OCoLC)780139660
cnb002341223

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC