Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 03.12.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
1. vyd.
Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2014
133 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-261-0412-4 (brož.)
150 výt.
Obsahuje bibliografii na s. 125-130 a rejstřík
Anglické resumé
001416969
Úvod ...4 // 1 Tvůrce ...6 // 1.1 Osobnost tvůrce ...6 // 1.2 Včk tvůrce ...10 // 1.3 Učitel jako tvůrce ...14 // 1.4 Žák jako tvůrce ...18 // 2 Tvořivý proces ...20 // 2.1 Tvořivý proces jako dčj ...20 // 2.2 Tvořivost a koncepce vyučování ...23 // 2.2.1 Tradiční vyučování ...23 // 2.2.2 Projektové vyučování ...25 // 2.2.3 Kooperativní vyučování ...28 // 2.2.4 Problémové vyučování ...31 // 2.2.5 Badatelsky orientovaná výuka ...35 // 2.2.6 Tvořivé vyučování ...37 // 2.3 Technické vzdělávání ...45 // 2.4 Příprava na vyučovací hodinu ...47 // 2.5 Překážky tvořivé práce ve škole ...48 // 2.6 Metody rozvoje tvořivosti ...52 // 3 Tvůrčí produkt ...62 // 3.1 Definování tvůrčího produktu ...62 // 3.2 Školní výrobek jako tvůrčí produkt ...64 // 4 Psychomotorické dovednosti v praxi ...71 // 4.1 Učení psychomotorickým dovednostem ...71 // 4.2 Domény ovlivňující rozvoj psychomotorických dovednosti 74 // 4.3 Taxonomie cílů z oblasti psychomotorických dovedností ...76 // 4.4 Dosavadní průzkumy a výzkumy z oblasti psychomotorických // dovedností ...78 // 4.5 Testovací baterie pro psychomotorické dovednosti ...81 // 4.6 Výsledky testování ...95 // 5 Vztah tvořivosti a psychomotorických dovedností ...98 // 5.1 Výzkumné metody ...98 // 5.2 Cíle a průběh výzkumu ...105 // 5.3 Výsledky výzkumu ...106 // 5.4 Shrnutí a diskuse ...120 // Závěr ...124 // Literatura ...125 // Resumé ...131 // Jmenný rejstřík ...132
(OCoLC)904579678
cnb002650407

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC