Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:8x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Pasparta, 2014
81 s. : il. (převážně barev.), formuláře ; 21 cm

ISBN 978-80-905576-3-5 (brož.)
němčina
Přeloženo z němčiny
Obsahuje bibliografii na s. 80-81
001416977
OBSAH // Předmluva... 4 // 1. Uplatnění Strukturovaného učení v běžné škole: základní myšlenky 6 // 2. Jak se hodí prvky, které jsou pro Strukturované učení typické, // do běžné školy?... 8 // 2.1. Strukturalizace prostoru... 10 // 2.2. Časová strukturalizace... 15 // 2.3. Pomůcky pro organizaci času/pro samostatnou práci... 17 // 2.4. Strukturalizace úkolů a instrukcí...21 // 3... KDO to zvládne?...39 // 3.1. Kvalifikace školního asistenta...40 // 3.2. Úkoly a kompetence školního asistenta...40 // 3.3. Krabice, kterou „musíte míť - praxí prověřená pomůcka // pro využití ve výuce...41 // 3.3.1. Příklady k použití materiálů z krabice...42 // 4. „Můj žák mi to neříká!“...48 // 4.1. Výběr informací...49 // 4.2. Efektivní žádost o pomoc a sdělení rozhodnutí...52 // 5. Mají to vědět ostatní?...54 // 5.1. Prezentace o Maxovi a Aspergerově syndromu - jak k tomu došlo ... 57 // 5.2. Další nápady, jak vysvětlit autismus a zveřejnit diagnózu...65 // 5.3. „Outing" jako řešení všech obtíží?...66 // 6. „Nemám chuť... a proč mám vlastně...?“...67 // 7. Ach jo, všechno je jinak...73 // 8. Jak nevýhody kompenzovat?...79 // Použitá literatura a informační zdroje...80
cnb002624762

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC