Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vyd. 1.
Opava : Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2013
47 s. ; 30 cm

ISBN 978-80-7248-867-4 (brož.)
100 výt.
Obsahuje bibliografii na s. 46-47
Určeno studentům bakalářského oboru Lázeňství a turismus
001417190
Inhalt // Úvod...4 // 1 Kurwesen...7 // 1.1 Der menschliche Körper und Organe - Wortschatz...7 // 1.2 Gesundheit und Krankheiten - Wortschatz...10 // 1.3 Kurwesen und Kuranwendungen - Wortschatz...12 // 1.4 Beim Arzt - Redewendungen...14 // 1.5 Bäder...16 // 1.5.1 Bäder in der Tschechischen Republik...16 // 1.5.2 Bäder in der Slowakischen Republik...18 // 1.5.3 Bäder in der Bundesrepublik Deutschland...20 // 1.5.4 Bäder in Österreich...22 // 1.5.5 Bäder in Ungarn...23 // 2 Management...25 // 2.1 Management - allgemeine Charakteristik...25 // 2.2 Profil des Unternehmers...26 // 2.2.1 Identität des Unternehmers...26 // 2.2.2 Unternehmenskultur...26 // 2.2.3 Ambitionen der jungen Managergeneration...27 // 2.2.4 Eigenschaften und Kenntnisse des Manager...27 // 2.2.5 Fähigkeiten des Manager...27 // 2.2.6 Hauptfunktionen des Manager...28 // 2.3 Stil der Leitung...28 // 2.4 Gebote und Verbote erfolgreicher Teamarbeit:...29 // 2.5 Maslows Theorie der Motivation...31 // 2.6 Hotelmanagement...32 // 2.6.1 Klient im Hotelwesen - Motivgruppen...33 // 3 Marketing...36 // 3.1 Marketing - allgemeine Charakteristik...36 // 3.2 Marketing Mix...37 // 3.3 Werbung...39 // 3.3.1 Werbung allgemein...39 // 3.3.2 Sprache der Werbung...40 // 3.3.3 Werbung im Hotel- und Gaststättenwesen...41 // 3.3.4 Verkaufsinstrumente im Hotel und Tourismus...42 // 3.3.5 Animation...44 // Seznam použité literatury... 46
cnb002679215

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC