Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.02.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.3) Půjčeno:1x 
BK
1. vydání
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2015
60 stran, 12 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7464-711-6 (brožováno)
Informatika. 2. stupeň ZŠ
"Číslo operačního programu: CZ.1.07. Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Číslo oblasti podpory: 7.2.3. Okna vědy dokořán. Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.3.00/45.0004"--Titulní list
Obsahuje bibliografii
001418549
Obsah // ÚVOD... 5 // 1 Algoritmus...6 // 1.1 Pojem algoritmus...6 // 1.2 ZÁPIS ALGORITMŮ ...7 // 1.3 Vlastnosti algoritmů...8 // 1.4 ZÁKLADNÍ ALGORITMICKÉ PŘÍKAZY...9 // 2 Scratch - seznamte se...ll // 2.1 Co je to Scratch?...11 // 2.2 Seznámení s webem programu Scratch...11 // 2.3 Seznámení s prostředím Scratch 1.4...13 // 3 Postava, scéna...15 // 3.1 Porozumění pojmům postava a kostým...15 // 3.2 Tvorba postavy a pozadí...15 // 4 Ovládání...18 // 4.1 Spuštění programu zeleným praporkem...18 // 4.2 Další možnosti ovládání...19 // 5 Posloupnost příkazů...23 // 5.1 Pojem posloupnost příkazů...23 // 5.2 Praktická cvičení...23 // 5.2.1 Přechod přes řeku...23 // 5.2.2 ZÁPIS ALGORITMU POMOCÍ VÝVOJOVÉHO DIAGRAMU...24 // 5.2.3 Domeček jedním tahem...26 // 5.2.4 Průvodce městem...28 // 6 Cyklus...30 // 6.1 Pojem cyklus...30 // 6.2 Cyklus s daným počtem opakování...30 // 6.2.1 ZÁPIS CYKLU POMOCÍ VÝVOJOVÉHO DIAGRAMU ...31 // 6.3 Praktická cvičení...34 // 6.3.1 Nakresli čtverec...34 // 6.3.2 Chůze postavy po čtvercové dráze...35 // 6.3.3 Kreslicí robot 1 a 2...36 // 6.3.4 Pohyb po kruhové dráze...37 // 6.4 Cyklus s podmínkou...40 // 6.4.1 Algoritmický zápis cyklus podmínkou...40 // 6.5 Praktická cvičení...43 // 6.5.1...Běžec...43 // 7 Podmíněný příkaz a operátory...45 // 7.1 Pojem podmíněný příkaz...45 // 7.2 Vývojový di ag ram...45 // 7.3 Praktické cvičení...47 // 7.3.1 Bludiště...47
8 Proměnné...52 // 8.1 Pojem proměnná...52 // 8.2 Proměnná ve Scratchi...52 // 8.3 Praktická cvičení...53 // 8.3.1 Myš v ohrožení...53 // 8.3.2 Penalta v Riu...55 // Místo závěru...61

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC