Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:6x 
BK
Příručka
1. vydání
Brno : Computer Press, 2014
212 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-251-4155-7 (brožováno)
Obálkový podnázev: současné trendy očima předních expertů
Obsahuje bibliografické odkazy
001419186
OBSAH // 1. SEO A VYHLEDÁVÁNI // 1.1 HISTORIE, VÝVOJ, TERMINOLOGIE, BLACKHAT, WHITEHAT - MAREK PROKOP // SEO je mnohem starší, než si myslíte. Marek Prokop glosuje o „prehistorické době vyhledávačů" a také o tom, proč se doba internetová dělí na dobu před a po Google. // |l.2 SOUČASNOST A SEO, SEO VS. INBOUND? PŘESAHY SEO. MĚŘITELNOST SEO-PAVEL UNGR // stf. 16 SEO umírá. Neboje snad mrtvé? Pavel Ungr vám naservíruje 15 důvodů, proč // je SEO stále ve hře. Nevěříte? Buďte Inbound! // 1.3 ÚVOD DO LINKBUILDINGU A ZÁKLADNÍ TECHNIKY -ZDENĚK DVOŘÁK [LINKU // stf. 26 Linkbuilding je budování zpětných odkazů. Význam tohoto slova chápeme jen pouhým překladem. Ale je to s nim skutečně tak jasné a jednoduché? // 2. PLACENÁ REKLAMA // 2.1 HISTORIE, SMYSL, VELIKOST TRHU, SEARCH VS. // OBSAHOVÉ SÍTĚ-VĚRA KOUKALOVÁ // Hutná a fundovaná studie o placené reklamě. Nechybí ani kapitolka věnovaná vývoji a zajímavým datům z českého prostředí. // 2.2 ÚVOD 00 REKLAMY VE VYHLEDÁVÁNÍ - PETRA BR0DIL0VÁ // V České republice vyhledává 57 % lidí produkty na Internetu ještě dříve, než si je ve skutečnosti koupí. A většina vyhledávání probíhá přes Google nebo Seznam. Jak toho využít? // OBSAH // 2.3 ÚVOD DO REKLAMNÍCH SÍTÍ - JAN ZDARSA // Jako inzerent byste měli vědět, že v tR můžete nakupovat ve 4 skupinách reklamních sítí. A proč pro každou z nich platí jiná pravidla? Jak na to, poradí
Jan Zdarsa! // 2.4 REMARKETINCOVÉ TECHNIKY - JINDŘICH TÁBORSKÝ // Remarketing je technika, která má za úkol přivést uživatele zpět na stránku, kterou již navštívil. Ano, máte pravdu. Je to spíše disciplína. // 2.5 ÚVOD 00 PLATFOREM ADWORDS A SKLIK A JEJICH ROZDÍLY - ROBERT ŠTÍPEK // Od aukce ? prokliku a mnohem dál. Robert Štípek si klade otázku, jestli Sklik dokáže držet krok s globálním gigantem a kde máme inzerovat. // 2.6 KDE STOJÍ REKLAMA NA FACEB00KU A NÁVOD NA JEJÍ POUŽITÍ-ZDENĚK LINC // Jenom v ČR se na Facebooku pohybuje kolem 60 % uživatelů Internetu. V řeči čísel jsou to téměř 4 miliony potenciálních zákazníků. Přečtete si, jak tyto uživatele oslovit. // 2.7 NÁKUP DISPLAYE, RTB, DALŠÍ TRENDY A TECHNIKY - LUCIE APPLETAUEROVÁ // Věděli jste, že v naší zemi tvoří bannerová neboli display reklama téměř 50 % investic do Internetu? Jak ji nakupovat a jaké jsou aktuální trendy, to vše se dozvíte právě v tomto článku. // 3. WEBOVÁ ANALYTIKA // 3.1 HISTORIE, SMYSL, ÚVOD 00 ANALYTIKY - PAVEL JAŠEK // Co je to webová analytika, jaké je její nejčastější využití a jak je to s měřením a analýzou, v kostce představí Pavel Jašek. // 3.2 ÚVOD DO GOOGLE ANALYTICS - GEMMA MUNOZ // Historii nástrojů pro webovou analýzu a základní funkce Google Analytics pod taktovkou Gemmy Muňoz. // OBSAH // 3.3 // PROBLEMATIKA MĚŘENÍ KONVERZÍ A LEHKÝ ÚVOD DO ATRIBUCÍ- MATTHIAS BETTAG // sir.
?7 Přemýšleli jste někdy o tom, že konverze je vlastně měna marketingu? // Matthias vás nasměruje, jak se zamyslet nad efektivními atribučními modely. // 3.4 DALŠÍ ANALYTICKÉ NÁSTROJE - MARTIN SNÍŽEK // $v : Uvažujete nad tím, že vyměníte Google Analytics za placený analytický ná- // stroj? O nesamplovaných datech a nastavitelnosti se rozepsal Martin Snížek. // 4. SOCIÁLNÍ MÉDIA // 4.1 ÚVOD A HISTORIE SOCIÁLNÍCH SÍTÍ - BRIAN CARTER // Facebook, Twitter, YouTube, Linkedln - jde vám z toho hlava kolem? Brian vám poradí, jak ovládnout sociální sítě. // 4.2 CO JE TO MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH A JAKOU ROU HRAJE OBSAH? - ADAM ZBIEJCZUK // O tom, že facebooková revoluce už je za námi a proč nevnímat sociální sítě jako další marketingovou platformu, píše Adam Zbiejczuk. // 4.3 KONKRÉTNÍ PŘÍPADY A NÁHLEDY NA MARKETING NA FACEBOOKU-JAN PODZIMEK // Víte, jak vypadá průměrný uživatel Facebooku? Jan Podzimek se zamýšlí také nad tím, jak má vypadat firemní profil, a podělí se s vámi o vybrané případové studie // 4.4 ÚVOD 00 VYUŽÍVÁNÍ LINKEDINU A UKÁZKA FUNKČNÍCH KAMPANÍ - MICHAELA NÁPLAVOVÁ // Míša se věnuje kreativním marketingovým kampaním na sociálních sítích Facebook, Twitter a Linkedln. Specializuje se především na sociální síť Linkedln a její využití pro získávání nových obchodních kontaktů a pro zviditelnění firemních profilů. // I OBSAH // 5. DALŠÍ
TECHNIKY ONLINE MARKETINGU // 5.1 CONTENT MARKETING A JEHO PROPOJENI S OSTATNÍMI TECHNIKAMI-NEIL PATEL // Krátká a úderná příručka Content Marketingu. Přečtěte si, co všechno musíte mít, než začnete prodávat. // 5.2 E-MAIL MARKETING-JAN PENKALA // Jak budovat e-mailovou databázi a jaké metody použít pro navázání kontaktu se zákazníky poradí Jan Penkala. // 5.3 BRANDING NA INTERNETO - VYUŽITÍ ONLINE KAMPANÍ PRO BUDOVÁNÍ BRANOU - ONDŘEJ SLÁMA // Zamyšlení Ondřeje Slámy o tom, jaké to je, když se tabulky smíří se značkou. Pohled na výkonnostní marketing tak trochu z jiné stránky. // 5.4 VIDEOMARKETING A JEHO PROPOJENÍ S OSTATNÍMI KANÁLY-PHIL NOniNGHAM // Všichni se na néj občas díváme, ale víme, jaké opravdu je? Co je to video a jak zvýšit jeho potenciál, poradí Phil Nottingham. // 5.5 MOBILE-PRIA SYSTEM // Mobilní aplikace jsou na vzestupu, o tom žádná. Případové studie, aktuální stav mobilních aplikací v ČR a zamyšlení nad rozpočty - to všechno pěkně pohromadě. // 6. BONUSOVÉ MATERIÁLY // 6.1 ROZHOVOR: PAVEL UNGR -> EVAN FISHKIN // sir. 192 // 6.2 // str. 199 // 6.3 // Str. 206 // ROZHOVOR: PETRA VĚTROVSKÁ -> PHIL PEARCE ROZHOVOR: MEDIAGURU -> BRIAN CARTER // OBSAH
(OCoLC)880868378
cnb002535385

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC