Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
Příručka
1. vydání
Brno : Computer Press, 2015
232 stran : ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-4589-0 (brožováno)
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii a rejstřík
001419559
Obsah // Úvod 9 // Seznamte se s autory 11 // KAPITOLA 1 // Co je to copywriting? 13 // Proč je copywriting žádaný? 14 // Coje to obsahový marketing? 15 // Copywriter a cílová skupina ! 5 // Persony jako archetypy cílových skupin 17 // Základy marketingu a reklamy, které musí znát každý copywriter 19 // Shrnutí: Přístup copywritera ke spotřebiteli 22 // KAPITOLA 2 // Profil profesionálního copywritera 23 // Vlastnosti ideálního copywritera 23 // Kde pracuje copywriter? 25 // Co potřebuje copywriter ? práci? 25 // Jak vypadá tvůrčí proces copywritera? 26 // Zlozvyky amatérských textařů aneb Čemu se v copy vyhnout 28 // KAPITOLA 3 // Online copywriting vs. offline copywriting 29 // Copyútvary pro online aneb Co vseje třeba otextovat 31 // Texty na webu 31 // Texty v pozadí webu 31 // Texty mimo web 3] // Jak vzniká webová stránka aneb Co je to wireframe? 32 // Copyediting: Když text potřebuje přeleštit 33 // Editování existujícího textu 33 // Editace či revize vlastního originálního textu před publikací 34 // KAPITOLA 4 // Webcopy 37 // Charakteristika: Co je webcopy 37 // Osobní prezentace 41 // Firemní prezentace 42 // Internetový obchod 43 // Produktová stránka neboli microsite 43 // Ideální postup textace webu 43 // Obsah // Struktura obsahového webu 44 // Úvodní stránka 45 // Jednotlivé podstránky webu 46 // Ceník 49 // Predstavení společnosti / 0 nás 49 // Kontakt 50 // Příklad dobrého webcopy 50 Příklad špatného webcopy 52 // Shrnutí: Jak na účinné webcopy 54 // KAPITOLA 5 // Další prvky webu 57 // Charakteristika: Co jsou mikrotexty 57 // Buttony 58 // Hlášky 59 // Potvrzovací hlásky 59 // Informativní hlásky 60 // Návodné hlásky 60 // Chybové hlásky 60 // Shrnutí: Co jsou to další prvky webu a jak na ně 62 //
KAPITOLA 6 // Blog, aktuality, novinky 63 // Charakteristika: Coje to blog 63 // 3 kroky, které z vás udělají blogera 66 // Bez čeho to nepůjde 67 // Jak napsat článek na blog 67 // Nejčastější chyby začínajících blogerů 68 // 3 zásady, které váš blog posunou dál 68 // Novinky a aktuality 68 // Shrnutí: Jak na blog 69 // KAPITOLA 7 // PR články 71 // Charakteristika: Co je to PR článek 71 // Informativní článek 72 // Recenze produktu 73 // Rozhovor s osobností, tvůrcem či se známým uživatelem produktu 73 // Návod ? použití 73 // Reportáž z akce 73 // Odborný text 74 // Rozdíl mezi online PR článkem a PR článkem v tisku (printu) 74 // Výhody online PR 74 // Nevýhody online PR článku 74 // Výhody tištěného PR článku 75 // Obsah // Nevýhody tištěného PR článku 75 // Online PR článek 75 // Kde začít při tvorbě online PR článku 76 // Jak dlouho budu PR článek psát? 76 // Ukázkový online PR článek 76 // Správná varianta informativního PR článku 77 // Špatná varianta informativního PR článku 78 // Struktura online PR článku 78 // Titulek 79 // Perex 79 // Odstavce a mezititulky 79 // Zajímavost 80 // Doprovodný audiovizuální materiál 80 // Závěr 81 // Shrnutí: Výhody online PR článku 81 // Shrnutí: Jak napsat (nejen) online PR článek 81 // KAPITOLA 8 // E-mailing 83 // Charakteristika: Co je to e-mailing 83 // Druhy e-mailů 83 // 4 výhody e-mail marketingu 84 // Copywriting pro e-mailing: Na co se zaměřit 85 // Předmět 85 // Obsah 89 // Shrnutí: Jak na účinný obsah e-mailu 92 // KAPITOLA 9 // PPC reklama 97 // Charakteristika aneb Co je PPC reklama 97 // Jak funguje PPC reklama 97 // Výhody PPC reklamy 98 // Copywriting pro PPC aneb Jak napsat krátký úderný text 100 // Jednotlivé části PPC inzerátu 100 // Pravidla pro psaní textů 101 // Co nesmí v PPC inzerátu chybět 101 //
3 kroky k úspěšnému PPC inzerátu 103 // Bannery 105 // Jak na chytlavý text na bannerech 105 // Shrnutí aneb Jak na PPC reklamu 108 // KAPITOLA 10 // Tisková zpráva 109 // Charakteristika: Coje tisková zpráva 109 // Jak napsat hodnotnou tiskovou zprávu 110 // Čeho se při psaní tiskové zprávy vyvarovat 111 // Obsah // Jak můžete tiskovou zprávu pojmout? 112 // Výhody a nevýhody klasické tiskové zprávy 113 // Ukázková tisková zpráva 113 // Správná varianta tiskové zprávy 113 // Špatná varianta tiskové zprávy 115 // Shrnutí: Výhody tiskové zprávy 115 // Shrnutí: Jak napsat dobrou tiskovou zprávu 115 // KAPITOLA 11 // E-book 117 // Charakteristika aneb Jak napsat dobrý e-book 117 // Co by měl e-book splňovat 118 // Jak postupovat při tvorbě e-booku 118 // Shrnutí aneb Jak napsat dobrý e-book 121 // KAPITOLA 12 // SEO: Jak na optimalizaci online textů 123 // Charakteristika: Coje SEO aneb optimalizace pro vyhledávače 124 // Klíčová slova 125 // Kde klíčová slova najít 126 // Jak a kde klíčová slova na stránkách použít 128 // Nejčastější chyby při optimalizaci v souvislosti s textovým obsahem 132 // Shrnutí a tipy pro optimalizaci jednotlivých online útvarů 133 // Shrnutí: Co je to SEO a jak na něj 134 // KAPITOLA 13 // Sociální sítě 135 // Facebook 135 // Začínáme 136 // Specifika 136 // Reklama na Facebooku 136 // Copywriting na Facebooku 136 // Twitter 138 // Začínáme 139 // Specifika 139 // Copywriting na Twitteru 139 // Google+ 140 // Začínáme 140 // Specifika 141 // Copywriting na Google+ 141 // Na co nezapomenout 144 // Upoutejte pozornost zajímavým obsahem 144 // Co na sociální sítě nepatří 145 // Příspěvky to nekončí 146 // Shrnutí: Jak na účinné texty na sociálních sítích 146 //
KAPITOLA 14 // Copywriting pro e-shopy: V čem je specifický? 147 // Co všechno musíme otextovat? 148 // Homepage 149 // Statické stránky I49 // Variabilní stránky 153 // Mikrotexty 155 // Metadata (meta texty) 156 // Další rozvoj obsahu na e-shopu 156 // Související obsah, který poslouží ? propagaci mimo samotný e-shop 156 // Trocha e-shopové legislativy: Povinné informace dle zákona 157 // Shrnutí: Hlavní zásady při textování e-shopu 157 // KAPITOLA 15 // Copywriterské útvary pro offline 159 // Charakteristika: Co je offline copywriting aneb Co vše lze textovat 159 // Názvy 160 // Charakteristika aneb Jak na správný název 160 // Název firmy 161 // Název produktu 163 // Shrnutí: Jak na název firmy nebo produktu 164 // Slogany 164 // Charakteristika aneb Jak vypadá správný slogan 165 // Syntaktické figury 166 // Shrnutí: Jak na slogan 167 // Printová reklama 167 // Charakteristika aneb Jak na reklamu v tisku 167 // Jak na textování printové reklamy 168 // Advertorial 170 // Charakteristika aneb Jak na advertorial 170 // Shrnutí: Jak na primovou reklamu a advertorial 172 // Billboard 172 // Charakteristika aneb Jak na billboard a jinou outdoor reklamu 173 // Shrnutí: Jak na billboard a outdoor reklamu 175 // Direct mail 175 // Charakteristika aneb Jak na direct mail 175 // Shrnutí: Jak na direct mail 176 // Televizní a rozhlasová reklama 176 // Charakteristika aneb Jak na televizní a rozhlasovou reklamu 177 // Televizní reklama 177 // Rozhlasová reklama 178 // Shrnutí: Jak na televizní a rozhlasovou reklamu 179 // Obaly 179 // Charakteristika aneb Jak na obal 179 // Shrnutí: Jak na obal produktu 181 // Katalogy, brožury, letáky, POS materiály // Charakteristika aneb Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály // Katalog // Brožura // Leták // POS materiály // Shrnutí: Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály //
KAPITOLA 16 // Publikační plány // a obsahová strategie: Pište s jasnou vizí // Publikační plán Obsahová strategie // 4 fáze obsahu a content strategy // Jakou obsahovou strategii připravit pro sociální sítě? // Shrnutí: Jak obhájit důležitost obsahové strategie před klientem? // KAPITOLA 17 // Měření výkonu // vašich textů a vyhodnocování úspěšnosti // Charakteristika aneb Jak měřit výkon textů Jaké metriky pro jaký cíl? // Navýšení prodejů Návštěvnost webových stránek Povědomí o značce a její vnímání // Online Reputation Management Sociální síté // Spolehlivé nástroje pro měření výkonu obsahu na sociálních sítích // A/B TESTOVÁNÍ: Zvyšte konverznost svých textů Jak postupovat při A/B testování // Heat mapy a oční kamera // Závěr // Copywriterský slovníček Použité zdroje Rejstřík

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC