Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.01.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Příručka
[1. vydání]
Praha : Management Press, 2015
198 stran ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-7261-284-0 (brožováno)
angličtina
001419621
OBSAH // Poděkováni 11 // Úvod Proč je lak těžké dostat se ? snadno dostupnému ovoci? i 3 // ČÁST 1 KDE HLEDAT SNADNO DOSTUPNÉ OVOCE: PROBLÉM BÝVÁ OBTÍŽNĚJŠÍ ODHALIT NEŽ VYŘEŠIT 21 // Kapitola I Na všechno umístěte cenovku! Zabráníte tím plýtvání 24 // Kapitola 2 Využívejte ? posouzení svého produktu hodnotového // inženýrství! Vypusťte vše, za co zákazník nezaplatí 26 // Kapitola 3 Pětkrát se zeptejte „Proč?“ Odhalíte tak skutečný problém 28 // Kapitola 4 Ptejte se: „Jak víme, že to je pravda?“ 31 // Kapitola 5 Dejte každému problému specifické jméno! Pomůže to // ostatním, aby jej také začali vnímat 36 // Kapitola 6 Nenechtc se ošálit zavádějícími ukazateli: Začněte je // používat obráceně a zaměřte se na to špatné 38 // Kapitola 7 Pravidlo 80/20: Každý ho zná, ale málokdo ho používá! 41 // Kapitola 8 Hledejte rychlé a přibližné zdroje údajů, které vám // poskytnou dostatečně přesný přehled 43 // Kapitola 9 Benchmarking není dobrý nápad 45 // Kapitola 10 Používejte brainstorming novým způsobem: ? hledání // problémů, nikoli řešení 47 // ČÁST 2 KDYŽ TEĎ O PROBLÉMU VÍTE, ŘEŠTE JEJ! 49 // Kapitola 11 Zajímejte se o nápady lidí, kteří práci reálně vykonávají 51 // Kapitola 12 Opusťte kancelář a vydejte se přesvědčit na vlastní oči 53 // 6 // OBSAH // Kapitola 13 Přestaňte ignorovat introverty 55 // Kapitola 14 Namísto stížností
nastolte spolupráci: Zaveďte „výměnné // pobyty“ mezi odděleními 57 // Kapitola 15 Lidé odjinud mívají skvělé nápady! Jen se zkuste // zeptat nových zaměstnanců nebo svých dodavatelů! 58 // Kapitola 16 Jak se zákazníkům putuje po vaší firmě? Jde o cestu // plnou výmolů? 62 // Kapitola 17 Pozor, abyste omylem nezatrhli tipec dobrým nápadům! 64 Kapitola 18 Přestaňte používat brainstorming ? nalézání nápadů, které vychýlí ručičku na měřiči ziskových nápadů správným směrem 66 // Kapitola 19 Zkomplikování problému může usnadnit hledání řešení 68 // Kapitola 20 Používejte návody a kontrolní seznamy! Osvědčují se vojenským pilotům i špičkovým chirurgům, určitě se osvědčí i vám! 70 // Kapitola 21 Prostě to udělejte? Ne! Prostě to nedělejte! 72 // Kapitola 22 Dávejte lidem, co potřebují, nikoli co chtějí 74 // Kapitola 23 Zjednodušujte 76 // Kapitola 24 Tlačte práci co nejníže, ať ji vykonává nejméně placený // zaměstnanec, který na úkol ještě stačí 78 // Kapitola 25 Ušetřete horu peněz: Upřednostňujte snadná a napohled nepříliš atraktivní řešení před nablýskanými špičkovými technologiemi 80 // Kapitola 26 Ušetřete ještě víc: Zkuste problém vyřešit bez zavedení // jakéhokoli nového nástroje 82 // Kapitola 27 Využívejte cizích nápadů 83 // Kapitola 28 Veďte lidi ? tomu. aby se nebáli žádat o pomoc 85 // ČÁST 3 MOTIVUJTE ČLENY SVÉHO TÝMU,
ABY SAMI CHTĚLI HLEDAT A SKLÍZET SNADNO DOSTUPNÉ OVOCE 87 // Kapitola 29 Vytvořte rozpočet založený na využívání nápadů 88 // Kapitola 30 Šest slov, která brání dobrým manažerům v přerodu ve skvělé manažery: „Chci mít podporu všech členů týmu" 90 // OBSAH // 7 // Kapitola 31 Chcete-li peníze, investujte čas 92 // Kapitola 32 Motivační výhody pro manažery, které demotivují // všechny ostatní 93 // Kapitola 33 Syndrom podvodníka: „Čím lépe pracuju, tím horší mínční // o mně budete mit“ 94 // Kapitola 34 Zlepšování firemní výkonnosti by mělo být náplní práce // každého zaměstnance 96 // Kapitola 35 Venujte se ladění detailů 98 // Kapitola 36 Dejte lidem inspirativní důvod, proč vás mají podpořit 101 // Kapitola 37 Jdi za naší vizí - nebo si jdi po svých 105 // Kapitola 38 Přestaňte aktivním lidem komplikovat život 106 // Kapitola 39 Při porážení konkurence se nejprve snažte porazit kolegy // ve vlastním týmu 108 // Kapitola 40 Syndrom jménem „Vinu nesou ti druzí“ 109 // Kapitola 41 Jak zhoršením osvětlení zvýšit produktivitu a proč se // mnohonásobně vyplatí věnovat lidem pozornost 111 // Kapitola 42 Pár vyhazovů může zvýšit motivaci 113 // ČÁST 4 FIRMA JAKO JEDEN CELEK-NEJDE // O NESPLNITELNÝ SEN 115 // Kapitola 43 Vytvořte řídící výbor, jehož úkolem bude zajišťovat, // aby levá ruka včděla, co dělá pravá! 117 // Kapitola 44 „Ano“ kapesním pomůckám,
„Ne“ kapesnímu vetu! 119 // Kapitola 45 Workshopy zaměřené na podporu spolupráce 121 // Kapitola 46 Jediná porada, které se opravdu musíte každý // měsíc účastnit 123 // Kapitola 47 Nezapomínejte oslavovat a oceňovat úspěchy 124 // ČÁST 5 DŮRAZ NA ROZHODOVÁNÍ A VÝSLEDKY 125 // Kapitola 48 Tři nezbytné atributy DOBRÉHO nápadu 128 // Kapitola 49 Zázračná moc termínů 130 // Kapitola 50 Chcete velké výsledky? Zaměřte se na malé nápady! 132 // Kapitola 51 Pusťte se do boje s armádou, kterou máte, ne s tou, // kterou mít chcete 134 // 8 // OBSAH // Kapitola 52 Rozšiřujte svou armádu, jen pokud je to nezbytné nutné 136 Kapitola 53 Vytvářejte ..myšlenkové“ letové plány, jimiž se // bude řídit implementace nových nápadů 137 // Kapitola 54 Nápady by meli pomáhat rozvíjet lidé, kteří je budou // v praxi realizovat: Ujistěte se, že pián počítá se zajištěním podpory jeho vykonavatelů 139 // ČÁST 6 ODPOVĚDNOST: SVATÝ GRÁL! 141 // Kapitola 55 Ďábel se skrývá v maličkostech: Pečlivé monitorujte // každý projekt, každý dolar, každý měsíc 142 // Kapitola 56 Zlaté pravidlo: Zrušený projekt? Nahraďte jej novým 143 // Kapitola 57 Sledujte peníze - až na úroveň jednotlivých položek // v rozpočtu 144 // Kapitola 58 Nedopusťte, aby finanční hodnotu nápadu, za jehož // realizaci odpovídáte vy, určoval někdo jiný 146 // Kapitola 59 Nechcete o své zisky zase přijít? Zamkněte trezor 148
// Kapitola 60 Vytvořte plán pracovních pozic a sledujte jeho dodržování 150 // Kapitola 61 Nejde o to, co vše zahájíte, ale o to, co dokončíte 151 // Kapitola 62 ROl: Schválit investici je snadné, těžší je zajistit, // aby se vám vrátila I53 // Kapitola 63 Poučte se z vlastních chyb: A AR - hlášení // po ukončení akce I55 // ČÁST 7 POTŘEBUJETE VÍC ČASU? NAJÍT JEJ // JE SNADNĚJŠÍ, NEŽ SI MYSLÍTE! 157 // Kapitola 64 „Každý má právo mít vlastní názor, ale ne vlastní fakta“ 159 // Kapitola 65 Místo programu jednání zaveďte herní plány 161 // Kapitola 66 Konec schůzovní turistiky 163 // Kapitola 67 Netravte hodinu jednáním, jehož program lze vyřídit // během 22 minut 165 // Kapitola 68 Sledujte čas! 166 // Kapitola 69 Důraz na včasné začátky 167 // Kapitola 70 Povinnost vyjádřit nesouhlas 168 // Kapitola 71 Víc s lidmi mluvte, méně jim pište 171 // Kapitola 72 Zabiják jménem PowerPoint 172 // Kapitola 73 Zahrňte do svých plánů čas „pro sebe“ 174 // OBSAH 9 // Kapitola 74 Mátc-li pocit, že nic nestíháte, priberte si ješté nejakou // další a hodně důležitou práci 175 // Kapitola 75 Zvyšte návratnost svých časových investic 176 // Kapitola 76 Chcete-li zazářit, nechte druhé pracovat za vás! 177 // Kapitola 77 Rodiče vám meli říkat: „Nesnaž se vždy dčlat vše, // jak nejlépe umíš!“ I78 // Když už si dokážete najit čas, nakládejte s ním uvážlivě! 179 // ČÁST
8 ZÍSKEJTE NA SVOU STRANU SKEPTIKY, // CYNIKY A BÁZIJVCE! 181 // ČÁST 9 P. S. PRO ČTENÁŘE V NEJ VYŠŠÍCH ŘÍDÍCÍCH // POZICÍCH (A PRO TY, KDO NA NĚ ASPIRUJÍ!) 189 // A ještě pár podnětů ? zamyšlení pro každého...: // Únava z rozhodování 195 // Co říci nakonec? 197

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC