Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
Vydání první
Brno : Zoner Press, 2015
207 stran : barevné ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7413-176-9 (brožováno)
Encyklopedie Zoner Press
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na straně 208
* copywriting * webcopywriting
001419785
5 Poděkování // 10 Předmluva // 13 ÚVOD. JAK SE Z LAMY STÁT PODNIKATELEM POMOCÍ INTERNETOVÉHO MARKETINGU // 14 Proč by měly být webové texty tématem knihy? // 15 „Kefalín, čo si predstavujete pod takým pojmom webcopywriting?“ // 16 Co vás v této knize čeká // 18 1. JAK SE ZABYDLET NA INTERNETU A PROČ JSTE TĚMI NEJLEPŠÍMI COPYWRITERY PRO SVŮJ WEB // 19 Jak nás internet osvobodil zpod knuty mediálních agentur // 20 Najít si dobré místo na internetovém slunci // 21 Jak dobýt internet se svou značkou v pěti krocích // 21 Strategie // 21 Značka // 23 Domény a účty // 23 Logo, web apod. // 23 Texty // 24 Text nebo video? // 25 Naučte se zapomínat // 26 Podivuhodný případ ne-copywritera Tomáše Březiny // 30 Nulový stupeň copywritingu - buďte sami sobě copywritery // 31 Vždycky bude lepší váš autentický text než text špatného copywritera // 32 Kdy se pustit do copywritingu na vlastní pěst // 32 Ekonomická racionalita // 32 Webová analytika // 33 Jazyk // 33 čas // 33 Norma // 34 2. ZÁKAZNÍK, PRODUKT A VY. A VAŠE USP // 35 Produkt, vy a USP // 36 Obecná teorie USP // 40 Jak najit a zformulovat ta nejlepší USPs pro váš web // 41 Zákazníci a jejich potřeby, zájmy i vášně // 41 Přeneste poznatky z kamenných prodejen na internet // 42 Prolustrujte konkurenci a inspirujte se ji // 43 Definujte si, koho chcete na internetu oslovit // 44 Využijte veřejně přístupné statistiky webové návštěvnosti // 47 Stanovte si přibližnou velikost cílové skupiny pomoci Facebook Ads // 49 Zjistěte, jak o vašem produktu přemýšlejí uživatelé internetových vyhledávačů //
56 3. KAM S NÍM ANEB ELEMENTY OBSAHOVÉ STRATEGIE // 57 Každý, kdo je smart, má své cíle SMART // 59 Jaké cíle mohou plnit vaše internetové texty // 62 Značka, Positioning, Tone of Voice, Style Guide // 67 Novinky // 67 Tematické články pro váš obsahový marketing // 72 Produktové a prodejní texty // 78 Auto-referenční texty // 83 Sociální sítě // 86 Proč je důležité vytvářet špičkové facebookové příspěvky a jak na to // 90 4. ANATOMIE WEBOVÉHO OBSAHU OD TITULKU PO PATIČKU // 91 Jak se naučit webový copywriting? // 91 Učit se z textů velkých značek // 93 Učit se z referencí a blogů špičkových copywriterů // 94 Anatomie webového obsahu // 95 HTML hlavička (meta texty, meta tágy) // 102 Doména // 104 Favicon // 106 Logo // 109 Slogan neboli claim // 120 Webové claimy // 121 Menu // 125 Slider/rozcestnik // 129 E-mail bait // 131 Aktuality/ blog // 134 Reference // 139 Patička // 142 5. JAK NAPSAT PŘESVĚDČIVÝ PRODUKTOVÝ TEXT ANEB COPYWRITING MÝTŮ ZBAVENÝ // 145 Pravidlo pravidel: Nevěřte pravidlům! A hlavně ne těm „vědecky“ podloženým // 148 Srozumitelnost, relevance, obrácená pyramida a špetka osobitosti // 149 Zákon srozumitelnosti aneb Nenabízejte lidem fijvhufuz // 150 Zákon relevance aneb Mluvte jazykem svého kmene // 152 Pravidlo obrácené pyramidy aneb Pointování si nechte na párty // 154 Teorém osobitosti aneb Staňte se pro uživatele jedinými svého druhu // 156 Cíle textu // 159 Struktura produktové stránky ala AIDA // 162 Snippet aneb Copywriting před copywritingem // 166 Headline a otvírák aneb Copywriting nad foldem // 166 Headline: text, na který byste si měli vždy udělat dost času // 173 Kreativa pour kreativa a marketingové kameňáky // 176 Otvírák // 178 USPs // 181 CTA aneb Přímá cesta ke konverzi // 183 Body aneb Copywriting pod zalomením stránky // 184 Formátováni a další opatření usnadňující čtení textu //
185 Krátké odstavce // 185 Mezinadpisy // 185 Boldováni // 185 Obrázky // 185 Odrážky // 185 Odkazy // 186 Klíčová slova // 186 Technika psaní souvislého copy // 187 Rytmus // 190 Králem copy je konkrétní plnovýznamové sloveso // 191 Konkrétní vždy vede // 191 Uvádět cenu? // 191 Jak dlouhý by měl být webový text // 195 Příběh // 196 Vysoce výběrový slovníček pojmů // 208 Použitá literatura

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC